Tembelleşmemek İçin Bir Dürtü

By Gizem - 10:00



💜Gün geçmiyor ki karantina günlükleri yazmayalım.. Her geçen gün bir diğerini kovalarken her şey aynı monotonlukta devam ediyor. 

౦Bizi hayatımız boyunca her zaman iten bir dürtü oldu. Hiç kalkmak istemesek de okula gitmek için,işe gitmek için,hastaneye gitmek için..bir şeyler için mutlaka kalktık o yataktan. Çalışan veya okula giden insanların beni okuduğunu varsayarak konuşuyorum haftanın en az beş günü erkenden kalkıyorduk. Gün ortasına gelmeden iş/okul hayatımızda bir şeyleri halletmiş oluyorduk.Şimdiyse bizi o yataktan kalkmaya iten hiçbir dürtü yok. Önümüzde belirsiz,çok esnek bir zaman var ve birçoğumuz vakit öldürmenin peşindeyiz vakti değerlendirmenin değil.

౦Herhangi bir şey için her gün en az bir saatimizi ayırmış olsak karantina sürecini atlatıp normal yaşantımıza dönene kadar epey yol kat etmiş oluruz bence. Dil öğrenmek olur,iş hayatımızda bizi ilerletecek biri şey olur, okulla alakalı, bilgisyar programlarından birini öğrenmek,yemek yapmayı ilerletmek..kendimize katabileceğimiz bir sürü şey var sanki.

౦Kitap okumayı çook seviyorum, bayılıyorum. Ama gerçek anlamda tembelleştiğim için kitapları günlerce elimde süründürmeyeyim diye bir türlü başlayamıyorum çünkü kitaba başlayıp hemen bitirmeyi seviyorum. Kendime bu yazıyla bir hedef koyuyorum önümüzdeki üç gün içerisinde kütüphanemde beni bekleyen bir kitabı okuyup bitireceğim. Aslında üç gün bile fazla bu boşlukta :) Böyle böyle de hedefleri arttıra arttıra giderim artık. 

౦Günlerdir ya da bir süredir ertelediğiniz bir şey varsa eğer kendimle birlikte sizi de ayağa kalkmaya davet ediyorumm!! İnsanoğlu kendisine hedef  koyup onu kafada checklemediği sürece hiçbir şey yapmıyor. Kendi kendimizi gazlamalıyız. 

౦Bir daha önümüze böyle bir zaman dilimi gelmez (İnşallah) bunu olabildiğince güzel geçirmeliyiz,kendimize bir şeyler katalım keyifli anlar yaratalım diye düşünüyorum :) 

౦Varsa bir hedefiniz yorumlarda bekliyorum arada bir ben de sizi dürterim hem :)))
Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.


  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. Bende kendi kendimi gazlamaya çalışıyorum.sürekli hedefler koyup onlari yapıp aferin diyorum kendime.bu zor zamanları böyle böyle atlatacağız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet inşallah atlatacağız, yorumun için çok teşekkürler :)

      Sil
  2. kendimizi geliştirmek için en büyük fırsat buuu :) hobi, ders, dil gibi yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle önümüzde uzun günler var en iyisi kendimize bir şeyler katmak, yorumun için çok teşekkürler :)

      Sil
  3. Gizemcim son 1 haftadır kitap okumaya odaklanamıyorum :( Var mı bir tavsiyen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Gizem, bence ara vermekte fayda var. Ben de kitap okumayı çok seven ve çok düşkün biriyimdir ama bazen hangi kitaba başlarsam başlayayım okuyamıyorum dikkatim çok dağılıyor birkaç sayfa ilerliyorum ama hiçbir şey okumamışım gibi oluyor. Kitabın değerini ve güzelliğini düşürmüşüğm gibi hissediyorum ve gerçekten kitabın başına oturup güzelce okumak istediğim an a kadar okumuyorum :)

      Sil
  4. Thank you :)) I'm following you too

    YanıtlaSil