Karantina Günlükleri #6 Ablam Hamile :)

By Gizem - 13:00


14 Nisan 2020 Salı 19:55

Merhaba dostlarım. Nasılsınız? Ben nasılım bilmiyorum bu aralar. Hayat iyice tek düze bir hale gelmeye başladı. Yat kalk hep aynı şeyler. Arkadaşlarımı,kardeşimi,sevgilimi, sevdiğim birçok insanı göremiyorum, sevdiğim birçok şeyi yapamıyorum. Biliyorum hepimiz bu durumdayız ama sevdiklerime görüntülü ekrandan dokunamamak çok üzücü olmaya başladı.

Yaklaşık on beş gün önce ablamın hamile olduğunun haberini aldım ama bu zor günlerinde yanında olamıyorum. Çok üzgünüm gerçekten. Keşke böyle bir zamana denk gelmeseydi bu güzel haber. İnşallah bir an önce dünya geneli olarak atlatırız bu günleri.Kötü hissetmemek için bunu çok fazla düşünmemeye çalışıyorum. Daha güzel günler göreceğiz birlikte inşallah. 

Böyle sıkışmış zamanlardayken internet aracılığıyla da olsa bir şekilde sevdiklerimizi görebiliyor olmak büyük nimet. Bir hafta,on gün önce erkek arkadaşım bana fanusta çok güzel papatyalar göndermiş. Çok mutlu oldum hediyesine,notuna,düşünmesine. Çok iyi hissetirdi kendimi. Çok duygulandım tabiki..

Başlarda bu günleri değerlendirelim şöyle böyle derken yavaş yavaş bende de işler umutsuzluğa sürüklenmeye başladı. Hiçbir şey yapasım, yerimden kalkasım gelmiyor. Sanki virüs bugün bitse yarın sokağa çıkmaya gücüm yokmuş gibi. "Siz çıkın ya benim halim yok bugün."  :) 


Gün içinde telefon,bilgisayar,blog başında geçirirken akşamları ailemle survivor izliyoruz.Televizyonlarda  bu ara bir şey olmadığı için survivor bizi iyi oyalıyor her gün. Survivordan sonra tekrar arkadaşlarla oyun ve aramalara dönüyoruz. Sabaha karşı da yatış.. 

Hayatımın en kilolu döneminden geçiyorum. Psikolojik olarak beni iyice dibe çekiyor. Hiç çıkmadığım rakamlara çıktım, hareketsizlik,mod düşüklüğü iyice durumu kötüye götürüyor. Umarım bir gün buna dur diyebilirim. Bu aralar spor da yapmıyorum. Off

İki günlük sokağa çıkma yasağında yaşanılanlara bayağı bir üzüldüm. Böyle olmasını hiç istemezdim. Bir aydan fazladır evden hiç çıkmadım. Evden çıkıp işe giden babamın ne kadar titiz hareket ettiğini görüyorum, ya bende varsa ve sizlere de bulaşırsa diye panik içinde geçiriyor günlerini. Psikolojik olarak zor günler geçiriyoruz. Hastalığı yayıcı her harekete çok üzülüyoruz. Halkımızın biraz daha bilinçli olması lazım. İki gün ekmeksiz ölmezdik diye düşünüyorum. Zaten belediyeler,polisler,jandarmalar bu konuda bizlere yeterince yardımcı olmaya çalışıyor. Keşke böyle yapmasaydı kimse.. 

Breaking Bad izlemeye kısa bir ara verip The Witcher izleyip bitirdim, beraberinde hala Marvel filmlerine devam ediyorum. Görenleriniz olmuştır instagramda yayınlanan bu bingo lardan bir tane de Marvel için buldum işaretleyerek gitmek güzel oluyor. Beynimizde bir şeyi tamamlamış olma hissi bize iyi geliyor her zaman.

Bugün önereceğim şarkı yazı boyunca  dinlediğim Alec Benjamin e ait Let Me Down Slowly. 


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..



Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz


  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. Zor zamanlar bunlar ama ne kadar zor olsa da psikolojimizi yüksek tutmalıyız. Her şey bitecek illa ki ama dönüştüğümüz insanı düzeltmek zor olacak o zaman. Dilerim ablanız için de her şey normal ve sağlıklı ilerler. Zamanı bu zamanmış diye düşünün. Belki de onun şansına çok daha güzel bir dünya oluşacak bu olaylardan sonra. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim. :)

    YanıtlaSil
  2. Bugünler de geride kalacak inşallah güzel günler görmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı uğurlu olsun inşallah ablana sağlıkla huzurla kucağına alsın inşallah evladını 🙏🙏... Rabbim hayırlısıyla kurtarsın bizleri ve tüm dünyayı. Elbet geçer biraz zaman biraz tevekkül ... sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil