Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı *1

By Gizem - 20:08



1 . Belki aramıza yeni katılanlar vardır ya da olacaktır. Önce birbirimizi tanıyalım. 
Karantina döneminden önce neredeydin nasıl bir yaşam şeklin vardı, şimdi neredesin ne yapıyorsun, günlerini nasıl geçiriyorsun, neler değişti hayatında bu süreçte? 

🍊Düzenli sayılan bir hayatım vardı.Yaptığım şeyler belliydi, görüştüğüm insanlar. Ailemden ve birçok sevdiğim insandan ayrı ve uzakta yaşadığım için yine özlem çekiyordum ama kesinlikle böyle değildi. Biraz keyifsizlik vardı aralık,ocak ayı gibi üzerimde. Birlikte olduğum arkadaşlarımdan,hayatımdan çok fazla keyif alamıyordum. Şimdi bakıyorum da sanki birçok şey için vaktim varken yapmamışım,yaşadığım güzel şeyleri görmezden gelmişim. 
Gezmeyi,eğlenmeyi,kitap/dergi okumayı,yemek yemeyi seviyordum. Arkadaşlarımla geçirdiğim güzel anlarım vardı. Çok özlediğim sevgilime ve aileme kavuşmak için gün sayıyordum gidip gelmek için. Haftasonları erkenden kalkıp kahvaltı yapmayı,kitap okumayı çok güzel bir alışkanlık haline getirmiştim. Günü yarılamadan işlerimi halledip geri kalanında da kendime vakit ayırıyordum. Şimdi bunların hepsi hayalmiş gibi geliyor. Sağlıklı besleniyordum elimden geldiğince. Maalesef modum düştükçe kendimi sağlıksız şeylere verdim bu ara o da suya düştü. Neyse hep kötü şeylerden bahsettim gibi oldu. Böyle sürüp gidiyordu her şey :) 

🍊Hayatımdaki en çok değişen kesinlike üretkenlik. Eskiden peşinde olduğum,keyif alarak veya mecburiyetten yaptığım birçok şey vardı. Düşünmek zorunda olduğum sorumluluklarım vardı. Şimdi hepsi uçtu gitti. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Sabahları erken kalkmayı çok severken şimdi erken kalktığımda bile geri yatıyorum,kalkmak için hiçbir sebep bulamıyorum. Öğrenmenin,okumanın aşığı olan ben sanki hiç vakit yokmuşcasına şu an kendime hiçbir şey katamıyorum. Düzenim alt üst oldu. Yaptığım veya yapmak zorunda olduğum hiçbir şey yok. Ailemin yanında kendi düzenimden daha uzak bir haldeyim. Modum,motivasyonum düşük bu aralar inşallah hemen toparlayabilirim kendimi. 

🍊Günlerim dizi ve film izlemekle geçiyor. Ara ara arkadaşlarla oyun oynuyoruz. Blogta yazılar yazıyorum sizleri okuyorum. Akşama doğru  da ailemle survivor izliyor oluyoruz. Günlerim bu şekilde geçiyor. Yaşadığım bu günleri dijital bir günlük olarak blogumdaki karantina günlüklerine aktarıyorum ara ara.

🍊Bu etkinliğin üretkenlik açısından bana iyi geleceğine inanıyorum. Tembelleşmemek için bir dürtümdür belki de bu meydan okuma.

🍊Meydan okumayı başlatan sevgili Ezgi'ye çok teşekkür ediyorum! :) Sırayla diğer bloglara da göz atıyorum takip etmediklerimi takibe alıyorum çok iyi oluyor :)

🍊Evde kasnak buldum kumaşlara biraz  işleme yapayım diyorum ama zor görünüyor. Yapacak güzel bir şey bulursam bu ara onunla ilgilenmeyi düşünüyorum. Güzel bir  şey çıkarsa ortaya sizinle paylaşırım :)

🍀Bugünlük yazıyı burada kesiyorum.Okuyan herkese çok teşekkür ederim. 

Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz

  • Share:

You Might Also Like

22 yorum

  1. o zaman memnun oldum diyelim,ilk yazıda tanıştık diyerekk.....

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin diyelim bu sayede seni tanıdık😊 Rabbim güzel günler görmeyi nasip etsin inşallah 🙏 sevgiler canım benim 😊...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne iyi oldu gerçekten :) Amin hepimize inşallah çook sevgilerr ♥

      Sil
  3. Ya çok güzel bir fotoğraf.Bende ayni kendime vakit bulamamktan şikayetçiyken şimdi onca vakit arasında hiç bir şey yapamıyorum her gün hadi hadi ile başlayıp öyle boyle bitiriyorum:/okurken kendimi gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle sürekli bir hadi hadi hadi modundayım ama yok olmuyor işte kendime zaman tanıyorum ben de :)

      Sil
  4. rutin aslında güzeldir. alıştığımız düzeni severiz. çünkü ne olduğu ne olacağı üç aşağı beş yukarı bellidir. belirsizlik bir yandan. değişen tehdit algısı kapı koluna eve gelen poşete kadar dışarı ile temaslı her şeyin tehlikeli olması insanda kaygıyı ve stresi yükseltiyor. ama bu dönemi üretken geçirmek, insanı daha dinç ve sağlıklı tutar inancındayım. bence kendine bir liste yap. daha önce denemediğin bir şeyi dene. hobi edin. günlük yaz. daha mutlu hissedeceğini düşünüyorum. naçizane tavsiyelerim. ailene selamlar. kendine iyi bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim benim için inanılmaz tavsiyeler çok sağol :)

      Sil
  5. Tamam işte, o kasnak seni motivasyonunu artıracak olan şey! Bir sürü video var, basit nakış tekniklerini gösteren, onlara bak bi. Çok zevkli nakış ve aslında her tür elişi.. Bir nevi terapi, yakınen biliyorum çünkü yıllardır elişleriyle haşır neşirim..
    Dilerim eski düzenine tez zamanda kavuşursun, kavuşuruz..
    Sevgiler Gizem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah bu kasnakla dost olacağım bakalım :)

      Sil
  6. e maşallah iyimiş ki evde geçen günleriiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehh işte iyi diyelim iyi olsun deepcim :)

      Sil
  7. Hoş geldin meydan okumaya..
    rutin ne kadar da zinde tutuyormuş insanı değil mi?
    Ama bence vücut bu ilk şoku atlattıktan sonra, toparlarsın. Belki de biraz dinlenmek iyi gelir..

    Kasnak işi keyiflidir, ben tam bir el işi çılgını olduğum için kesinlikle devam etmeni tavsiye ederim ama tabii seversen :)))
    İlerleyen günlerde görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Hem de nasıl şimdi hepimiz o şikayet ettiğimiz rutinleri mumla arar olduk gerçekten.
      Görüşmek üzere kasnağı deneyeceğim :)

      Sil
  8. Kasnakla uğraşmayı ben de çok seviyorum. Umarım motivasyonunuz yeniden gelir. Yoğun tempodan eve kapanmak böyle bir rehavet yapıyor başta. Azar azar bir şeylerle uğraşmaya başlayınca düzelecektir eminim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de kendime bir ay verdim toparlanmak için artık üretime geçebilirim diye düşünüyorum :)

      Sil
  9. Merhaba, şu dönem sanırım sarılıp uğraşacak birşey bulmak kurtarıcı, mesela elişine dalmazsam pasta böreğe kayıyorum, kitabı araya almazsam kendimi çok boş hissediyorum ama kararlılık kendimizi hem ruhen hemde fiziki olarak dinç tutmaya yönelik olmalı, zorlayıcı ama kıyısından köşesinden de olsa yapılabiliyor, istemek bırakmamak lazım kendini, bazen motivenin düşmesi normal özellikle bu durumda ama pes yok, mücadeleye devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru gerçekten kendime bir dinlenme payı verdim artık ayağa kalkma zamanı yavştan :)

      Sil
  10. merhaba hoşgeldiniz meydan okumaya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim takibe aldım sizi :)

      Sil
  11. Yazının başındaki "yeni katılanlar" diye anılan kişilerden biriyim, en azından bu blog için :) Yine de toparlanmak lazım, muhtemelen bir daha bu kadar serbest zaman bulamayacak pek çok insan :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  12. O zaman seni tanıdığıma memnun oldum :)

    YanıtlaSil