The Witcher | Dizi Hakkında Yorumlarım | Öneri

By Gizem - 19:23



Merhaba dostlarım! Bugün bahsedeceğim dizi The Witcher. Birkaç ay önce başlamıştım izlemeye ama araya başka dizi ve filmler soktuğum için bitirememiştim. Dizi bir saat süren sekiz bölümden oluşuyor. Ben bir günde bitirdim diyebilirim çok akıcı bir dizi bence. Efektleri ve hikayesi çok güzel. 

Witcher,Yennefer ve Cirilla karakterlerini görüyoruz çoğunlukla.Dizinin içinde savaş var,tutku var,hırs var.Birçok duyguyu içine almış. Büyücüler,krallık ve Witcher. Dizi boyunca hikaye bu üçünün arasında gelip gidiyor. Görünüşü yüzünden aşağılanan Yennefer'ın hayatını izliyoruz, para karşılığı canavarları öldüren ama asla haksız yere birilerinin canını almayan korkusuz Witcher, ilerleyen bölümlerde daha fazla bilgi verilen bir krallık var Cirilla'da bu krallığın prensesi. 



İkinci sezon çekimlerine çoktan başlanmış bir dizi bizi soru işaretleriyle bırakıp gitmiyor yani Spinning Out izlerken bende biraz öyle olmuştu 😂 Dizi ikinci sezon onayı almamıştı. Onay almasına aldı ama Corona sebebiyle tabiki çekimler durdu. 

Ben diziyi çok sevdim kesinlikle öneriyorum. Çok başarılıydı bence.Özellikle aynı tarzda diziler izleyenlerin değişiklik amacıyla mutlaka izlemesini tavsiye ediyorum.

Buraya dizinin fragmanını bırakıyorum belki ilginizi çeker ve listenize eklersiniz 😇 



Ben çok fazla savaş içeren dizilerden hoşlanmıyorum.Görsellerden dolayı bir yanılgı olsun istemedim. Savaş sahnesini çok az görüyoruz.Evet genellikle kılıçların çekildiği bir dizi ama baymıyor. 


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..



Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz

  • Share:

You Might Also Like

5 yorum