Marvel Filmlerine Başladım

By Gizem - 19:54




↪Birkaç gün önce hep yapmayı plandığım bir şeye başladım ve Marvel'in filmlerini sırasıyla izlemeye karar verdim. İçinde çok sevdiğim filmler de var ama eskiden izlediğim için tam hatırlayamadıkları mı da çizginin dışarısına çıkartmadan tekrar izliyorum. Şimdilik iyi gidiyor zaten izlerken sıkılmayacağım filmler. 

↪On gündür falan çok fazla film izledim sabahları istediğim başka bir film akşamları da Marvel ın sıradaki filmini izliyordum. 

↪Bir yandan Breaking Bad'i hala izliyorum. Filmin akıcılığı zaman zaman duruyor gibi olsa da 4. sezona geçmek üzereyim.Breaking Bad bittikten sonra Freud u izlemeyi planlıyorum. Sonrası için izlemek istediğim bir sürü film ve dizi var zaten. 

↪Çalışma adına yaptığım hiçbir şey yok günlerim sanki boş geçiyormuş gibi hissediyorum..(Öyle de zaten!) Ama hiçbir şey yapasım gelmiyor sürekli evin içinde. Ara ara kendimi motive etsem de ister istemez tembelleşme haline dönmek çok kolay oluyor. Kendimi frenlemeye çalışıyorum sadece.Tembelleşmemek için bir dürtü! 

↪İzlediğim diğer filmlerle ilgili bir yazı yazmayı planlıyorum. Çünkü kendim de güzel birçok filmi tükettiğim için tavsiyelere çok açığım. Belki benim gibi aranızda güzel film önerisi  isteyenlere yardımcı olabilirim. 

↪Bir de blogumu günlük gibi kullanmayı seviyorum.  Bu dönemlerde neler yaptığımı ilerde dönüp okuyabileyim istiyorum. Ne izlemişim, ne okumuşum buralara kazımak istiyorum :)

 Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. marvel konusunda hiç bilgim yok. Açıkçası ona başlayabilirim. Bu arada breaking bad dizisini izledim. her sezon birbirinden kaliteli, devam filmini ve yan dizisine nasipse izleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Breaking Bad e biraz ara verdim 4. sezon biraz akmaz oldu gece gündüz izleyince,çok kaliteli dizi gerçekten :)

      Sil
  2. Bu aralar ben dü baya film, dizi izliyorum. Ama listem uzun olduğu için sanırım zaman yine yetmeyecek.🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet liste sürekli çoğalıyor insanın izledikçe izleyesi geliyor benim de öyle :)

      Sil
  3. Freud mükemmel, ben çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi bu yazıdan sonra freud hakkında çok kötü yorum duydum biraz geri plana atmıştım teşekkürler öyleyse :)

      Sil