Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı *2

By Gizem - 19:41



Ezginin başlattığı meydan okumaya dün başlamıştık çok güzeldi bence bir sürü keyifli yazı okudum ve yeni arkadaşlar edindim. Çok güzel oldu bu meydan okuma ♥ İkinci günle devam edelim bakalımm

2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir?


Bu soru beni biraz zorladı aslında. Kendime güzel bir kişisel alan yaratmadığımı fark ettirdi bana. Eskiden kokulu mumlarımı yakardım masamın üzerinde kitap okurdum bu bence kişisel bir alandı. Bu aralar günümün çoğunu yatağımın prize yakın köşesinde sırtıma yastık dayayarak oturmuş bir vaziyette geçiriyorum. sanırım benim köşem bu aralar bu. Havalar bi ısınsa salondaki koltuğu kapacağım kesin de henüz salonumuz soğuk oluyor çok oturmuyorum orada :)

Kısaca yatağım rahat ve oturduğum köşesi prize yakın onu özel kılan bu 😂 Akşamları özellikle gün batımında nefis bir ışık doluyor odama ben de fotoğrafları tam o sırada yakalamaya çalıştım :) Yaz kış sık sık camımı açıp püfür püfür oturmayı seviyorum.

O köşenin bir fotoğrafını bırakayım dedim 😊💕






Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz

  • Share:

You Might Also Like

14 yorum

  1. Ne güzel köşe. :) Ben hiç böyle dekor yapan birisi olamadım. Görünce seviyorum ama elim gidip de ayarlayamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum böyle yaşadığım her alanı bu şekilde kişiselleştirmek çok iyi hissettiriyor bana :)) Teşekkür ederim

      Sil
  2. ne güzel kareler bayıldım 😊 keyfini çıkar sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sarı ışığı fotoğrafa yansıtmak için bayağı uğraştım ama değdi :) ♥

      Sil
  3. Akşam ışığı gerçekten güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet akşamları çok güzel bir ışık doluyor odaya keşke daha uzun sürse

      Sil
  4. Akşam güneşi vurunca mayışıp kısa bir şekerleme yapmak nasıl keyifli olur burda, uykuyu seven biri olarak içimden ilk bu geçti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uykuyu severim ama zaten çok geç saatlerde kalkıyorum günüm ölüyor o yüzden uyumak yerine tadını çıkartmaya çalışıyorum :))

      Sil
  5. Bi bakayım geç kaldım ama bende katılabilirim etkinliğe :) | Bu arada sizide son yazıma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Işık şahane ve oldukça rahat bir köşe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahat çok tembelleştiren bir köşe gerçekten kalkıp iş yapasım gelmiyor :)

      Sil