Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı *3

By Gizem - 20:13




3. Bugün kendini hangi renk hissediyorsun? 


Bugün çok fazla bir şey yapmadım dizi izledim,temizlik yaptım birazcık ve annemle birlikte yaprak sarması sardık. Sabahtan beri dizi izleyip yattığım için kendimi pek enerjik hissetmiyorum.Normalde canlı renkleri çok severim ve canlı bir kişiliğim vardır.Sorumuz dün olsaydı kendimi canlı turuncular,kırmızılar gibi hissediyorum derdim çünkü dün en güzel saatlerim şarkılara dans ederek eşlik edip,güneş banyosu yapmakla geçmşiti pencere karşısında ama bugün için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Pastel renklerden gideceğim o yüzden. Pastel maviyi kendime yakın gördüm nedense veya durgun güzel pastel bir pembe de olabilir aslında. Sanırım bugün pastel olan tüm renkleri kendimle bağdaştırıyorum. Pasteller bugün benim! :)



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz

  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. Afiyet olsun severim sarma😊 pamuk şekeri görünce canım çekti 😊 bol bol renkli günler dilerim 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Pastel renkleri bende severim pastel mavisi cekeyim bile var. Ben yaprak sarıçam canım çekti.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel fotoğraflar :)) renkli güzel günlere hep beraber inşallah

    YanıtlaSil
  4. Tüm pasteller senin olsun, pamuk şekerler benim :)
    Dün bizde de sarma merasimi vardı, enerjiyi alan kaynak o mudur yoksa :)
    Ama insanın bir günü diğerine uymuyor maalesef.
    O zaman bugün güne çoook enerji dolu huzur dolu başlamanı öyle de devam etmeni diliyorum, senin için.

    YanıtlaSil
  5. Renkler çok güzel, yaprak sarmayı okumasaydım iyiydi :)

    YanıtlaSil
  6. Annem de bize sarma yaptıracak galiba. Babamla işten kaçamaya çalışıyoruz ama nöbet arası uzun olduğu bir an kurtulamayacağız gibi. :) Bazen insanın sakin kalması hatta modunu düşürüp dinlenmesi de gerekir. Pastel renkler çok güzeldir ayrıca. Eminim parladığınız zamanlar da yakında gelecek.

    YanıtlaSil
  7. Ayyyy o pamuk şekerlerin rengi nasıl güzel....

    YanıtlaSil
  8. Pastel renklere hayranım gerçekten <3

    YanıtlaSil