Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı *6

By Gizem - 23:26



6. Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış.

🎨İlk olarak son günlerde ağzıma takılan bu şarkı geldi aklıma. O zaman yazıya önce bu şarkı ile başlayayım. Beni güzel bir yaz akşamı sıcak sıcak esintilere götürüyor sanki bu şarkı. Hem dinginleştiren hem harekete geçiren bir şarkı. İçimde tam olarak nereleri kıpırdatıyor bilmiyorum ama çok hoşuma gittiği kesin. 



🎨Çok güzel bir film izlemiştim hakkında detaylı bir yazı yazmayı düşünüyordum hatta Julie&Julia diye.  Akıp  giden bir filmdi. Hayatta hiçbir şeyde istikrarlı olmadığını düşünen bir kadının başka bir kadından aldığı ilhamla bir şeyleri başarmasının hikayesi. Çok ilham verici bir filmdi. Daha detaylı bir yazısını yazıp blogumda izini bırakmak istiyorum açıkçası. 



🎨Yakın bir tarihte okumamış olsam da okuduğum en güzel,benim için en değerli kitaplardan biri olan Harper Lee-Bülbülü öldürmek ilhamdan öte insanın hayatına çok şey katan bir kitap bence. Bu yazıma onu da eklemek istedim. 



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum