Big Fish | Fİlm Önerisi

By Gizem - 16:37



Merhaba dostlarım :) Şu günlerde en iyi arkadaşımız diziler ve filmler olduğuna göre size bir film önerisiyle daha geldim! 

Filmi daha dün izledim sıcakk sıcakkk :) 

💭Big Fish filmi, Daniel Wallace’ın kitabından uyarlandı Tim Burton’ın harikası. Edward Bloom'un masalsı dünyasından sıkılan oğlu William Bloom babasının geçmişinde bir gezintiye çıkıyor. Şaşırtıcı gerçeklerle baş başa kalan genç babasıyla yıllardır düzelmeyen ilişkisini düzeltecek mi bunu izliyoruz.

💗Film Tim Burton'ın tarzında yine, renklendirmeler o sihirli,masalsı çekimler bence çok güzeldi. Birkaç realist filmi üst üste izleyince araya böyle filmler koymayı seviyorum. 




Filmin ne kadar eski olduğunu başlangıç sahnelerinden birinde Miley Cyrus'ı görünce anlıyor insan,epey küçük :) 
Big Fish'i izleyince bu filme çok geç kalmışım dedim. Akıcı bir filmdi merakla izlettirdi,gülümsetti.Ben genelde izlediğim filmlerin sonları bir son noktaya bağlansın isterim. Bu filmde çok güzel bir son vardı manasız bitmedi yani beni tatmin etti :) 

Filmin IMDb puanı 8/10 şuraya da fragmanını bırakıyorum filmin türkçe altyazılı izleyebilirsiniz.




İzlemediyseniz izlemenizi tavsiye ediyorum kesinlikle. Şu günlerde iç ferahlatıcı şeylere ihtiyacımız var. İki saatlik bir mola her şeye..

💛Blogumda yazdığım birkaç film önerisini daha aşağıya bırakıyorum bakmak isterseniz linklere tıklayabilirsiniz :) 

Beyin yakan filmlerden!
Efsanelerden!
Çevremdeki herkes izledi bunuu!
Buna mutlaka bakmalısınız aklıma gelen ilk iki film burada!
Müzikal severler!
Listedekilerden farklı!



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz

    • Share:

    You Might Also Like

    4 yorum

    1. Çok masalsı duruyor gerçekten. Bizimkileri ikna edebilirsem izlerim. Teşekkürler:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için :)

        Sil
    2. Adaşım önerdiyse mutlaka izlerim :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Canıım izlersen beğenirsin inşallah güzel yorumun için teşekkür ederim :)

        Sil