Karantina Günlükleri #5

By Gizem - 23:27



24 Mart 2020

↝Merhabaaa dostlarım! Keşke bir an önce bu süreç bitse de bu seriyi sonlandırsam :( 
Nasıl geçiyor evde günleriniz ? Artık bir yerden sonra monotonlaştık değil mi ? Bizim evin içinde yapılan şeyler belli, hep aynı.. 

↬Biraz çizim yaparak geçiriyorum günlerimi.Biraz dizi, film derken akşam oluyor zaten.Bugünün yazısını yazmayacaktım ama elektronik günlük gibi olduğu için artık hatıra kalır diye yazayım dedim. 

↝Kötü haberler görüyoruz internette sürekli :( Es geçiyorum artık birçoğunu insanın moralini bozuyor.Herkesten duyduğumuz ve kendimizden de çok iyi bildiğimiz şey "KİLO ALACAĞIM GALİBA!" :) 
İnsanın evde otururken can sıkıntısından sürekli bir şeyler yiyesi geliyor. Ben tatlı düşkünü bir insan olduğum için gidip gelip tatlı bir şeyler yeme ihtiyacı duysam da kendimi frenliyoruumm. Bunun yanı sıra spor yapmaya başladım. Güzel bir fizik istediğimi bir önceki yazıda yazmıştım. Biraz çabalayacağım umarım hevesim çabuk kırılmaz. 




↬Bugün 2 saat spor yaptım. 300 Kalori yakmışım. Kalori takibini Mi Band4 saatten yaptım. Bu arada onu da yeni aldım birkaç gün oldu. Biraz kullandıktan sonra fikirlerimi sizlerle paylaşırım henüz deneme sürecindeyim. 
2 saat boyunca gerçekten dolu dolu bir spor yaptım. Daha önce hayatımda hiç bu kadar güzel spor yapmamıştım sanırım. Spor salonlarında falan spor yapmak aslında çok cazip ama bunun büyük şehir ve nispeten daha küçük şehirlerdeki farklılığını gördüğümden beri biraz mesafeliyim zaten şu an gitmek de imkansız ya işte... Büyük şehirlerde güzel spor salonlarına verebileceğiniz fiyatı küçük şehirde daha kötü spor salonları için istiyorlar hatta daha fazlasını. Çok üzücü bir durum kıyamıyorum o yüzden parama :( 

↝Ailemle kelimelik tarzı oyunlar oynuyoruz akşamları. Benim telefonumda yüklü değil ama bilemeyen oldukça telefonları dolaştırıyoruz tek tek, vakit geçiriyoruz iyi oluyor. 

↬Televizyonda eba eğitimi başlamış öğrencilere onu duydum. İçeriğinin faydalı olup olmadığını bilmem izlemediğim için ama en azından eğitimi sürdürmeye çalışmak güzel bir şey. İnternette okuduğum kadarıyla bu eğitim videoları uzun zamanda hallolmuş ve sadece bu haftanın yayınlarını çekebilmişler. Böyle devam ederse tabiki süreç ilerleyemez ama belki dolaşan yazılar asılsızdır hep birlikte göreceğiz. Var mı çevrenizde veya ailenizde okul seviyesinde olup yayınları izleyen, nasıl sizce? 

❤Sizler evlerinizde neler yapıyorsunuz çok merak ediyorum yorumlarda buluşalım lütfen vakitler nasıl geçiyor ? :)
Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

    • Share:

    You Might Also Like

    6 yorum

    1. Açıkçası ben ilk haftanın nasıl geçtiğini bile anlamadım.tüm aile evde olunca benim için aha koşuşturmalı bir hafta oldu....

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Gün geçtikçe ne yalan söyliyim süreç daha da zorlaşıyor :(

        Sil
    2. En iyisini yapıyosunuz habelerden gına geldi artık,süreki moral bozuyo..eba iyi aslında sürdürülebilir olurs igüzel olabviliir..😊

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. İnşallah, eğitimi bir şekilde sürdürmek lazım :)

        Sil
    3. Bende son hız kilo almaya devam ediyorum sevgili adaşım :(

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yediğime içtiğime dikkat etsem de her geçen gün kilo alıyorum hep hareketsizlikten hepp :(

        Sil