Karantina Günlükleri Yazı #1

By Gizem - 14:00



Merhaba dostlarım. Size gece yarısı 00:53 ten bildiriyorum.  Bugün perşembeyi cumaya bağlayan gece. Bir hafta önce cuma günü apar topar ailemin yanına gelmiştim. Pazarı pazartesiye bağlayan gece acil bir durumdan dolayı kendi arabamızla şehir dışına çıkıp geri gelmek zorunda kaldık. Hiçbir yere dokunmadan kimseyle temas etmeden hatta ve hatta yol boyu hiçbir yerde tuvalete bile gitmeden.. 

Şehir değişikliğini saymazsak bir haftadır karantinadayım. Kendimizi izole ediyoruz çünkü en doğrusunun bu olduğunu düşünüyoruz kesinlikle. Epey bir para harcayarak bir tanesi virüs açıklanmadan önce üç sefer alışveriş yaptık. Pek stoklama hali yok ama. Hiç evden çıkmadığımız bir süreçte bizi aylarca götürsün diye değil iki üç hafta idare etsin alışverişiydi bunlar.

İlk zamanlarda dışarıda gezen arkadaşlarım sinirime dokunduğu için instagram üzerinden sık sık story paylaşımları yapıyordum. Belki gören birisini yola getirir diye... Şimdilerde yapmıyorum.  Evde kendimce vakit geçirmekteyim.

Kaç gündür blog yazmak istesem de yine ne yazacağım soruları kafamda dolanıyordu. Kendimi bu saatte hazır hissettim ve oturdum bilgisayar başına. Evde sıkılıyorum yapılacak aktiviteler belli. Her gün böyle bir yazı yayınlayıp sizlerin de ne yaptığınızı yorumlardan dinlemek istiyorum. Etkileşim halinde olup vakit öldürecek şeyler arıyorum ve biliyorum ki birçoğumuz böyle bir arayış içerisindeyiz. Yazdığım yazılar umarım okunur yorumlanır ve bir etkileşim kazanırız aramızda. 




🍀Kendim bugün ne yaptığımdan bahsedeyim kısaca. Sabah genel olarak geç saatlerde kalkıyorum.Yıllardır en sevdiğim şey olsa da geç kalkmak beni aşırı tembelleştirdiği için uyanma saatimi en az 9-10 a çekmek istiyorum. Erken kalkmadığım günlerde hiçbir şey yapasım gelmiyor.
Breaking Bad e başladım. Yılların efsanesini bir türlü izleyememiştim. İlk bölümleri bende bir türlü akmıyordu.Sabırla izledim ve o eşiği geçtikten sonra dizi akmaya başladı şu an izlemesi çok keyifli geliyor. 

🐋🐋Her gün en az 2-2.5 Litre su içmeye çalışıyorum. Yazımda buna da yer vermek istedim. Elinizin altında bir su şişesi yoksa hemen gidip bir su şişesi almalısınız yanınıza :) 
🌺Tüm yüzüme kil maskesi yaptım. Kaç gündür evdeyim kendimi saldım oturuyorum cildime,kendime biraz canlılık gelsin istedim yahhuuuuu :)
İlk günlerimi genelde sulu boya yaparak geçirdim fakat eski bir paleti kullandığım için beyaz boyam bitti ve üzülerek ara vermek zorunda kaldım resimlerime. Şu an gün ışığı olmadığı için resimlerimi çekemiyorum ama belki ilerleyen günlerde yaptığım resimleri buraya fotoğraflayabilirim :) 

Bugün için daha fazla bir şey yazmayacağım serinin tanıtım yazısı gibi olsun. Diğer günlerde her gün bir şarkı belki bir kısa film paylaşayarak yazımı okuyan arkadaşlarımla etkileşime geçmeyi düşünüyorum. Ve tabiki izlediğim dizi filmleri yorumlayarak, okuduğum kitaplardan bahsederek de sizlere bir konuşma kapısı aralamak istiyorum. Böyle evde otur otur geçmiyor zaman :( 

💗Kendinize çok iyi bakın. Sağlıkla kalın. Heeerr gün burdayım artıııkk görüşmek üzere! :)




Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..



Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum