Karantina Günlükleri #3 | Getir Uygulaması

By Gizem - 18:22



Merhaba dostlarım! Bugün bir dizi yorumu daha yayınladığım için bu  yazıyı birazcık kısa tutacağım.Dizi önerimi okumak için buraya tıklayabilirsiniz :) 

21 Mart 2020

Yine erken kalkamadığım ve artık bu duruma alıştığım bir gündü. O yüzden benim günüm 12 den sonra başlıyor açıkçası :) 

Bugün için 3ds Max öğreneceğim youtube dan desem de biraz yalan oldu pek bakasım gelmedi açıkçası. Breaking Bad dizisinde ikinci sezonun yarısına geldim. Genelde dizi izleyerek geçiriyorum bu aralar günümü. 

Geceleri film izlerken canım cips istiyor demiştim bir önceki yazımda. Cips isteğim sayesinde "Getir" uygulamasını deneme şansım oldu. Sizlere biraz uygulamadan bahsedeyim.

👀İstanbul'da, İzmir'de, Ankara'da, Bursa’da ve Kocaeli'de kullanabileceğiniz bir uygulama. 2015 yılında kurulmuş ama son bir senedir falan adını sık duyuyoruz. 

Uygulamadaki ürünlerin fiyatı çok fazla değişkenlik gösteriyor. Birkaç ürünü dışarıda aldığım fiyattan daha uygun fiyata gördüm birkaç ürünse daha tuzlu. Fakat bu virüs dönemi içerisinde iki üç tl ye takılamıyorum maalesef. Dışarı çıkmaktansa böylesi daha iyi oluyor. 




👉Uygulamanın bölge bölge değişen bir minumum sınırı var mı bilmiyorum ama benim için sınır 20 TL ve üzeriydi. Sipariş ederken "Kapıya bırak" ve "Zili çalma" diye iki seçenek var. Sanırım şu an uygulama tamamiyle kapıya bırak özelliğine geçti ama ben sipariş ederken bunu seçtim ve sipariş notuna kapı koluna asıp gidebileceklerini,iki tarafında sağlığı için bunun iyi olacağını ve teşekkür ettiğimi yazmıştım.  10 dakika gibi bir sürede kapının kolundaydı poşetim,zile basıp haberdar ettiler. Getir in kendi torbalarında getirdiler. Kapıdan ürünü alırken aşağıya inen beyefendi tamam değil mi diye seslendi ben de tamamdır teşekkür ederim dedim sadece böyle bir iletişim oldu aramızda birbirimizi görmedik bile,sağlık açısından iyi bir şey :)

❤Ben çok sevdim açıkçası. 

Akşam da cipsimi yerken 'Zindan Adası' Filmini izledik. İzledik diyorum, discord üzerinden ekran paylaşımı yaparak sesli/görüntülü veya ikisi birden arama yaparak aynı anda birisiyle film izleyebiliyorsunuz. Güzel oluyor çok yapıyoruz bu ara :)  


Beyin yakan güzel bir film ararken buldum.Film 2 saat 19 dakika. 2010 yılında çıkmış, daha yeni diyecektim fakat üzerinden 10 sene geçmiş inanılır gibi değil 😟 Film çok güzeldi,birkaç yorum okudum başyapıt diyen çok olmuş. Film hakkında kötü bir eleştirim yok fakat Akıl Oyunları'nı izleyen biri olarak Akıl Oyunları kadar tatmin etmedi beni. Gerilim filmi izlerken bunu gerçekten hissediyorsunuz. 




Leonardo DiCaprio ve Mark Ruffalo ikilisini görüyoruz filmin başında. Teddy Daniels ve Chuck Aule isimlerindeki bu iki polis memuru akıl hastenesinden kaçan birini aramak için çok tehlikeli akıl hastalarının bulunduğu bir hastaneye gidiyorlar. Kimin doğru kimin yanlış söylediğini anlayaman Leo büyük bir karmaşanın içine giriyor. Olayların git gide esrarengizleştiği güzel bir film.

Kesinlikle izlenmeli bu akşamki filminiz bu olabilir :) 

Bugünün şarkısı: Madilyn Bailey- Titanium
Bugünün film önerisi: Zindan Adası



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..



Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Cepteki uygulamalarla aram pek iyi değil ama anlatımzıza göre çok faydalı olmalı..Hele de şu corona günlerinde çok faıadlı olur ehrhalde..Bilgileri için emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için, bu süreçte evden dışarı çıkmamak için iyi bir alternatif olabiliyor :))

      Sil