Karantina Günlükleri #2

By Gizem - 16:18



Merhhhaba dostlarım nasıl gidiyor karantina ? 

Bugünki planım blog yazmak,kitap okumak, dizi ve film izlemekti. Bugünün yazısını şu an girdiğime göre blog ✅ Breaking Bad izlendi✅ Inception izlendi ✅ Maalesef kitap okunmadı ❌

Sabah saatlerimi dizi izleyerek geçirdim akşam planım da kitap okumaktı ama film izleyince kitap okuma planım suya düştü. Şimdi size filmden bahsetmek istiyorum.

Daha önceden duyduğum bir filmdi ama izlememiştim. Inception yani Başlangıç.  Christopher Nolan tarafından yazılan ve yönetilen bilimkurgu türündeki ABD filmidir.  Christopher Nolan'ı duyduğu an bile insanın bu film izlenir diyesi geliyor. ImDb puanı 8.8 ki bence çok güzel bir puan bu. Tam 34 tane ödül almış!!  Filmin altyazılı fragmanı için tık tık. 

Film yaklaşık 2.30 saat ama film o kadar güzel akıyor ki zamanın nasıl geçtiğini bile anlamıyor insan. Bitirince keşke dizi olsaydı da devamını izleyebilseydim dedim. Oyuncular: Leonardo DiCaprioMarion CotillardEllen Page ( Görseller sırasıyla) 








🔗Film rüya görme ve bilinçaltı üzerine kurulu. İlk başta filmi izlerken anlamakta zorlanmıştım. İnsanların yaşadığı her şey gerçekmiş gibi fakat karakterler rüyadalar ve bu ortaklaşa bir rüya. Birkaç bilinen metod sayesinde rüyadan uyanabiliyorlar. Rüya mekanlarını kendileri yaratıyorlar. Çok güzel,bambaşka bir senaryo. Oyuncular da çok iyi olduğu için film nefessiz izleniyor. Eminim birçoğunuz izlemiştir ama izlemeyenlerin bu akşamı bu filme ayırmalarını tavsiye ediyorum. 

Akşam canım film izlerken cips istedi ve malum virüsten dolayı evden çıkmıyorum,evde de cips yoktu :( Getir uygulamasını duymuşsunuzdur, getir uygulamasından alışveriş yapmak sizce virüsten korunmak için bir yöntem midir? Evden dışarı çıkmak daha fazla risk kesinlikle ama biraz kafam karıştı paranoyak olduk hepimiz iyice...

Bugünün şarkısı : Adamlar- Sarılırım Birine 
Bugünün film önerisi : Inception 
İzlemekte olduğum dizi : Breaking Bad 

Sizler karantinayı nasıl geçiriyorsunuz evinizde ? Neler izliyorsunuz ? Dizi, film önerisine şu an çok açığım :) 


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM.

Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.


    • Share:

    You Might Also Like

    2 yorum