Spinning Out | Dizi Hakkında Yorumlarım

By Gizem - 12:22


⇒Spinning Out Dizisinin başrolünde Skins dizisinden tanıdığımız Kaya Scodelario ve January Jones,Will Kemp var. (Fotoğraflar sırayla)

Netflix açıklaması: Artistik patinajda Olimpiyat adayı olan bir sporcu aşk, aile ve hassas ruh sağlığı arasında denge kurmaya çalışırken başarı hayalleri şaşırtıcı bir şekilde sekteye uğrar.
⇸Buz patenine biraz olsun ilginiz,merakınız varsa durum diziyi izlerken daha da güzelleşiyor. Çok güzel danslar izliyorsunuz ekran başında. İçerisinde ilaçla tedavi edilen psikolojik rahatsızlık,kıskançlık,hırs,sevgi,aşk,arkadaşlık,ırkçılık,aile sorunları gibi duygular ve olaylar var. Son birkaç bölümde azıcık ucundan homoseksüellik de görüyoruz. 



↝Dizi benim açımdan izlemesi güzeldi çünkü daha önce detaylı bilgi sahibi olmadığım bir hastalık hakkında çok çarpıcı şeyler öğrendim, hayalleri uğruna savaşan,uğraşan insanlar gördüm. Gerçeklik payı olan olaylardı yaşanılan her şey.En önemlisi dizi benim için akıcıydı. 
↬Buz pateni sırasında birçok yerde dublör kullanılmış ama benim için genelde rahatsız edici olmadı çünkü insanlar bu hareketleri yapmak için yıllarını veriyor bu spora kısa sürede oyuncuların profesyonelleşmesi imkansız zaten. Dublör kullanılması çok normal.Dizinin türkçe altyazılı fragmanını aşağıdan izleyebilirsiniz.

⇻Dizi 1 sezon 10 bölümden oluşuyor. Bölümler 45-55 dakika arasında. Hızlıca bitebilecek bir dizi özellikle son bölümlerde daha çok çekiyor kendine. 
⇢Buraya kadar dizi hakkında her şey güzel fakat izleyen herkesin çok sevmesine rağmen izlenme oranları da çok düşük değil ama dizinin 2. sezonu iptal edildi :( Merakla beklediğimiz birçok şeyi izleyemeyeceğiz yani. İzledikten sonra öğrendim bu durumu. Umarım bir değişiklik olur ve azından soru işaretlerini,ucu açık olayları tamamlamak için bir sezon daha çekilir. 
İzlenmeli mi ? Evet
Dizi için puanım 5/10 diyebilirim şu anlık. 

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Tam Netflix önerilerini arıyordum güzel denk geldi hemen listeye alıyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumun için senden de izleyince bir inceleme isteriiimm :)

      Sil
  2. Şu sıralar hep evde olduğumuz için bu tarz önerilere ihtiyacımız var. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef en iyi arkadaşlarımız oldu dizi,filmler :( Ben teşekkür ederim güzel yorumun için izlersen senden de isterim bir inceleme yazısı :))

      Sil
  3. Bu zorunlu ara vermede bu tarz paylaşımlar çok faydalı oluyor,
    not aldım hemen,
    sevgiler,
    sağlıklı günler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler yorumun için sağlıklı güzel günler diliyorum :)

      Sil