The End of the Fucking World | Dizi Hakkında Yorumlarım

By Gizem - 15:46



♥Herkese merhaba! Bugün izlediğim bir diziyle ilgili konuşmak istedim sizinle. The End of the Fucking World iki sezon toplamda on altı bölümden oluşuyor. Dizideki ana karakterlerimizin adı Alyssa ve James. Dizide 16 yaşında olmalarına rağmen gerçekte Jessica BArden(Alyssa) 27, Alex Lawther(James) 24 yaşında. Öğrendiğimde inanamamıştım. Dizide asla büyük durmuyorlar gerçekten yaşını oynadıklarını hatta daha bile küçük olabileceklerini düşünmüştüm izlerken. 

Türü: Kara Mizah, Komedi-drama 




♥Ben diziyle alakalı hayal kırıklığına uğradım açıkçası. Bir yere kadar dizinin çok iyi sardığını ve güzel olduğunu düşünsem de bitirdikten sonra bunu neden izledim ki diye düşündürdü. Her bölüm aşağı yukarı 20 dakika olduğu için uzun soluklu bir şey izlemek istemeyince izlenebilir veya kısa yemek molalarında açabileceğim bir dizi olsun diyenler için önerebilirim. Çok kaliteli birçok diziden sonra beni çok tatmin etmedi diyebilirim. 

İzlenmez mi ? İzlenir.
Mutlaka izlenmeli mi ? Hayır. 

Kısacası bu şekilde. 

♥Birazcık spoiler vermeden konusuna da değineyim. Dizi James ve Alyssa isimlerindeki iki ergenin kafalarına estiği gibi hareket ettikleri birkaç günü ve atlamalarla birkaç yılı kapsıyor. İlk aşk,sevgisizlik,kararsızlık,asilik ön planda olan şeyler. 

Benim dizi için  puanım 4/10 




 Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

    • Share:

    You Might Also Like

    10 yorum

    1. mutlaka izlenmeli hayır :) anladık sanırım zaten çocukca aşklar diyorsunuz neyse ne azından bilgimiz oldu teşekkürler dizi tanıtımı ve yorumu için bu arada takibe aldım blogunuzu saygılar.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Yorumunuzu yeni görüyorum kusura bakmayın yorumunuz için çok teşekkür ederim artık takibimdesiniz iyi günler :)

        Sil
    2. Çok faydalı bir bilgilendirme, teşekkürler.

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Kusura bakmayın yorumunuzu yeni yanıtlayabildim, ben teşekkür ederim :)

        Sil
    3. Yanıtlar
      1. Ahahah sevilmeyecek bir dizi değil ama bana bir şey katmadı :)

        Sil
    4. izledim ilk sezonu çok sevdiiim. ikinci sezonu da izlicem :) baby, sweetbitter, love, bunlar da hoş dizilerden baaak :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Teşekkür ederim deep uzun süre sonra seni blogumda görmek çok güzel :)

        Sil
    5. Galiba bana hitap etmez 😊

      YanıtlaSil