Kendimle Zordayım

By Gizem - 02:35

 Kafamın içi sürekli düşünceli. Mükemmelliyetçi olmaktan her zaman uzak olmaya çalıştım. Hayatımın bir noktasında kendimle ilgili konularda mükemmelliğin hep dışına çıktım. Bir şey mi döküldü, bir şey mi kırıldı, bir şey mi söyledi, yanlış mı yapıldı..tamam. Ama kendi hareketlerim doğrultusunda sanırım mükemmel olmayı zorluyorum. Acaba alındı mı? Kırıldı mı? Öylesi mi doğru böylesi mi? Kendime neredeyse hiçbir konuda hata payı vermiyorum. Yanlış yapmak benim hakkım değilmiş gibi. Kendime böyle bir hakkım olduğunu hatırlattığımda rahatlıyorum. Ben yanlış olayım ya bu defa da. Ben de her zaman doğrusunu düşünemem ki. Sihirli bir değnek olsa da düşünmeyi bana durdursa, kafama göre dönse devran diye düşünürken bunun benim elimde olduğunu hatırladım bir anda. Sihirli değneğe ne gerek var yaşa gelişine. Anı yaşadığım anda yaşayamadıklarım sorun olabilir. Bazı şeyler yanlış gidebilir. Hatalar yapılabilir. Yapabilirim. Yapacağım. 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum