Mart Ayını Böyle Geçireyim

By Gizem - 21:46

 


Herkese merhaba! Sevgili blogger ailem. Burayı ne kadar çok seviyorum...Eskisi gibi yazmıyorum,okuyamıyorum ama zaman zaman kafamdan blog yazıları geçiriyorum, zihnimden bir şeyler yazıyorum :)) 

Amacın etkileşim değil dostluk ve güzel sohbetler olduğu bu yerde bir şeyler paylaşabilmenin güzel hissiyatını yaşıyorum şu an. Umarım daha sık yazdığım,okuduğum bir yıl olur. 

Mart ayına kafamda biraz farklı düşüncelerle girdim. İşle alakalı yeni düşünceler düştü zihnime. Şu an onları değerlendiriyorum. Mart ayını güzel değerlendirmeyi planlıyorum. Umarım her şeyin yolunda gittiği bir ay olur. 2024 yılına ne ara girdik de marta geldik inanamıyorum...

Bu ay için kendime ilk hedef yaptığım işi bir üst segmente taşıyıp o alanda kendimi eğitmek. Bunun için kendime 1 Nisana kadar süre verdim. Bu süreçte eski yoğun günlerimdeki gibi çalışmayı planlıyorum. Tabii fizik tedavilik olmamaya çalışarak :))) 

Bu ay gitmek istediğim 1 Müzeye gitmeyi 
En az 2 tane dolu dolu film izlemeyi
En az 1 defa tiyatro,sinema,stand up gibi bir etkinliğe katılmayı hedefliyorum.

Çok mini minicik hedefler koydum kendime. Hepsini bu ay gerçekleştirebilirsem değmeyin keyfime. Özellikle şu iş kısmını çok uzun zamandır erteliyorum onu halledersem süper!

Hepimiz için çoook güzel bir ay olsun! Düğümler çözülsün,dertler hallolsun,içler rahatlasın,gönlümüze ve hanemize aşk,huzur,mutluluk,para dolsun. 

  • Share:

You Might Also Like

1 yorum