Yaşadığımı Hissediyorum

By Gizem - 21:19




Yaşadığımı hissediyorum 
Yemyeşil anların cıvıltılı kuşlarında
Hafif rüzgarlı dağ kıyılarında
Eski kayıt müzik tınılarında

Yaşadığımı hissediyorum
Taşa oturmuş el ele uzandığımızda
Yağmur damlaları gözümü bulandırdığında
Su birikintisi ayaklarımı ıslattığında

Yaşadığımı hissediyorum
Gün batımı turunculuğunda
Çekirge sesleriyle geceye baktığımda
Pencere açık yatağımda uzandığımda

Yaşadığımı hissediyorum
Dalgalar sakinleyip gün battığında
L koltuğun arasındaki dikiş çantasında
Kaygılar yakamı bıraktığında

Yaşadığımı hissediyorum
Az ama çok şeyde
Genellikle eski görüntülerde
Sadece bana özel kesitlerde

Yaşadığımı hissedemiyorum
Baskı bulutları üzerime çöktüğünde
Çevrenin sesi çok yükseldiğinde
Önümü ilikleyip kafamı eğdiğimde

Yaşadığımı hissedemiyorum 
Bazı günlerde
Annem bana küsünce

Yaşadığımı hissediyorum
Özgür olduğum her anda

5 Mart 2024
İrem 




  • Share:

You Might Also Like

0 yorum