2023 Yılıma Dönüp Bakıyorum

By Gizem - 17:12

 

Herkese ve kendime merhaba! 2023 yılının da son iki gününe adım atmış bulunmaktayız. 20223 yılının benim için nasıl geçtiğini ve yeni yıldan neler beklediğimi değerlendirmeye çalışacağım. 2023 yılından da bir anı bırakmak istedim buraya :) 

2023 yılı ilk gecesi benim için kötü sayılmayan ama asla iyi denilemeyecek bir yılbaşıyla geçti iki arkadaşımla beraber. En azından yalnız ya da olmak istemediğim bir yerde değildi bu açıdan mutluyum. Günün erken saatlerinde başka arkadaşlarımla görüşüp yeni yıl heyecanlarımızı paylaşmıştık. Yılın ilk iki ayı nispeten rahat ve güzel geçse de hepimizi sarsan 6 Şubat depreminden sonra hepimizin hayatları bambaşka bir yöne evrildi. Depremden direkt etkilenmedim veya akrabalarım,yakın arkadaşlarım depremzede değillerdi ama yaşanan her şey herkes gibi beni de çok üzdü. 

Mart ayında çok güzel bir doğum günü kutlaması geçirdim. Arkadaşlarımla çok eğlenip çok güldüğüm bir gün oldu. Genellikle sürprizleri anladığım için sevdiklerimin sürpriz için biraz çabalaması gerekti :) 

Nisan ayında yani doğum günümden tam olarak bir ay sonra biricik sevgilimin doğum günü vardı. Günlerce doğum günü pastasına özenmiş olsam da, pastayı teslim aldıktan beş dakika sonra yolda giderken pastanın üstünü bozdum ahahaha. Güzel bir yerde piknik,pasta eğlencesi akşam da bir mekana gideriz diye plan yapılmıştı. Piknik alanına gittiğimizde yer bulamama gibi durumlar yaşasak da yanımda her yerde her şekilde eğlenebileceğim insanlar olduğu için çok şanslıydım asla üzülmedim veya gerilmedim. Geceyi de yine güzel bir eğlenceyle kapattık. 

Mayıs ayı artık daha sıcak havaların, daha çok gezmelerin başladığı ve ülke olarak seçime gittiğimiz bir aydı. Acaba sonuç ne olacak diye hepimiz merakla beklediğimiz bir mayıs ayı süreci geçirdik. Mayısın ikinci haftasından sonra şehir değiştirdim ve arkadaşlarımın yanına gittim. Birkaç sene yaşadığım o şehirde tekrar vakit geçirmek çok keyifliydi. Stresli,uykusuz ama garip bir şekilde keyifli geçen bir aydı benim için.

Haziran ayının ikinci haftasına kadar yoğun stres ve hüzünlü bir eğlence dönemi yaşadım. Sevdiğim insanları bir daha ne zaman göreceğim belli olmayan bir şekilde uğurlamam gerekiyordu. İkinci haftasından sonra evime geri döndüm ve yakın arkadaşlarımdan birinin düğününe katıldım. 

Temmuz ayında geçici bir çalışma süreci yaşandı. Şehir dışında günübirlik bir gezinti haricinde galerime girip baktığımda her  zamankinden farklı bir aktivite görmüyorum düz bir temmuz ayı geçirmişim.

Ağustos ayının son günlere kadar yine monoton geçse de sonunda İstanbulda bir düğüne katıldım. Sonrasında da çok çok kısa bir tatil yaptım ama benim için çok özel ve güzeldi. Çok ihtiyacım olan bir tatildi. 

Eylül-Ekim-Kasım-Aralık aylarında doğum günleri,yeni bir işe başlama, şehir dışına gidip gelme ve hayatımı etkileyen problemlerle boğuştum. 2023 yılının son ayları beni uzun vadede etkileyecek kötü şeylere maruz bıraktı. Çok öfkeliyim,çok üzgünüm,çok sinirliyim. Kaderime, hayata her şeye sinirliyim. Ama bu başka bir günlüğün konusu olsun. Çünkü içinden çıkamayacağım kadar üzücü ve uzun. 

♥Dönüp baktığım zaman monoton ve belli bir eşiği geçmeyecek seviyede keyif alabildiğim bir yıl olduğunu görüyorum. Yeni heyecanlar yeni şeyler ya da hayallerimi süsleyip de elde ettiğim tatminler yaşamadım pek fazla. Hayalini kurduğum ve uğruna çok acılı fedakarlıklar yapmam gerekebilecek baska şeyler var ve yeni senenin bunları bana getirmesini diliyorum. 

♥Umarım bu sene kendi evime çıktığım,evlenme süreci için iyi adımlar atabildiğim, iyi para kazandığım ve özgür olduğum bir sene olur. Benim tüm dileklerimin, hayallerimin altında en çok da özgür/rahat bir yaşam var. Bu sene benim yılım olsun artık kırılmayan o düzeni kırabileyim. Hayat lütfen bu sene benim için iyi anlamda bir sıçrama yaşansın. Lütfen. 

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum