12 Haziran

By Gizem - 23:01

 


İnsan bazı anlarda bazı şeylerin, kişilerin ve tercihlerin doğru olduğunu derinlerde bir yerlerden hissedebiliyor. 12 Haziran 2022 tarihinde karşıdan karşıya geçerken suda ıslanmamam için yapılan ince bir fedakarlık benim bu yazıyı yazmama sebep olmakla kalmayıp bana cok yoğun duygular hissettirdi. 

Bugün şehir değiştirip uzun süredir yaşamadığım bir yere geldim. Farklı evlere dağılmak gece ve gündüzün hissettirdikleri bile beni düşünmeye itiyor. Geleceği düşünmeyip anı yaşamak için çok uzun yıllar çaba sarf ettim. Şu anda kalmayı öğrendim derken yaptığım planlar yine geleceğe doğru evrildi. İleriyi düşünmek bu zamana kadar beni hep rahatsız edip üzdüğü için şu an ne yapmalıyım bilmiyorum. 

Duygusal bir dönemimden geçiyorum ve o kadar çok uykum var ki cümleleri bile toparlayamıyorum. Bazı anlarda kendimi suçlayacak bir şeyler illa ki buluyorum. Daha az kavga edebilirdiniz, böyle yapabilirdin, şunu değerlendirebilirdin… geçmiş bitmiş şeyler için sanki kaybım varmış gibi, daha fazlasını yapabilirmişim gibi hayıflanmaların icinde kayboluyorum. Yavaş yavaş buna engel olmazsam kötü bir döneme gireceğim biliyorum. Bir şeylere çok kapılıyorum yine kendi kendimi yoruyorum. Çok çabalıyorum ama ne için bilmiyorum. Yaşamayı seviyorum ve anın tadını cıkarabilmek icin bunları kafamdan atmayı tercih ediyorum. Alıştığım düzenden cıkmakta her zaman cok zorlanıyorum. Kendi içimde bazı duygularımı olgunlaştırmaya calısıyorum. Yazmaya, içimi dökmeye ihtiyaç duyuyorum. Bembeyaz bir sayfanın bazen en iyi arkadaşım olacağını biliyorum. Kaygılarım arttığında kafamdan yüzlerce mektup yağıyor hangi birini açıp okuyacağım bilmiyorum. Mutlu olmak, huzurlu olmak, kaygılarımdan arınmak istiyorum. Evrenin bana her şeyi kolaylıkla getireceğini biliyorum, inanıyorum. 🤌🏻 

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. pekii şimdi keyifli mi günleriiin :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Gizem merhaba,
    Bloğunu radyo momentos' da konuk ettim. Dinlemek istersen linki ekliyorum. Sevgiler,
    https://sezerozsen.blogspot.com/2022/10/blog-dunyasinda-bu-hafta-26.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma sık sık girip bakmadığım için bu mükemmel yorumunu yeni görüyorum!! Çok mutlu ve şaşkınım çok çok teşekkür ederim, bayıldımmm :) Sevgiler!

      Sil