Alt Üst Olan Şeyler

By Gizem - 19:15


10.11.20

🔸 Merhaba dostlarım! Nasılsınız? Saatler 04:04 ü gösterirken ben bu yazının başına oturdum :) Karantinanın en başında yazdığım birkaç yazıyı okudum. Değişik hissettirdi. Hayatımın en durağan dönemiydi sanırım. Hiçbir şey yapamıyorduk sadece kendi kendimize oyalanmaya çalışıyorduk. Her günümüz pazar gibiydi. Tam bu durağan gidişi kırmaya başlıyoruz diye düşünmeye başladığım sıralarda hayatım alt üst oldu. Hiç tahmin etmeyeceğim şeyler arka arkaya beni buldu. Duygusal,mental,sağlık...Akla gelebilecek, gelmesini istemeyeceğimiz bir sürü şey geçti başımdan. Yine de hepsinin 6 ay bile denemeyecek bir süre zarfında olması bana kimi zaman çok kısa bir zaman dilimi olarak geliyor. 

🔸Eski yazılarımdan birisinde çok kilo aldığımı yazmışım ve mental olarak inanılmaz etkileniyordum bu durumdan. Beni bu konuda tetikleyen bir unsur da vardı. Hayatım bir anda öyle bir yöne doğru evrildi ki bir-bir buçuk ay gibi bir sürede 11 kilo verdim. O istemediğim kilolar fazlasıyla birlikte gitti. Hayatımdan birçok şey gitti, geldi. İnşallah hayatım boyunca her zaman gidenler daha iyilerinin hayatıma girme vakti geldiği için giderler. 

🔸Sonbahar yazımda anksiyetemin normalde bu dönemlerde arttığını ama bu sene bir istisna yaşadığımı yazmışım. Maalesef önceki senelerden farklı bir dönem yaşanmadı. Hatta bir süredir hiç yaşamadığım bir atak geçirdim bir hafta gibi bir süre önce. Çok ağırdı,yorucuydu. O günden beri sık sık tetikleniyorum,yokluyor beni. 

🔸Yine karantinaya ilk girdiğimiz zamanlarda yazdığım bir diğer yazıda ablamın hamile olduğunun haberini aldığımdan bahsetmişim. Zaman işte..Hayırlısıyla doğumu bekliyoruz şu an. Çok az kaldı. İnşallah bebek ve ablam sağlıklı bir şekilde üstesinden gelecekler bu işin :) Çok heyecanlıyım,çok mutluyum. Teyze kuzusunu görebilmek için sabırsızlanıyorum. Neye benziyor çok merak ediyorum. Çok seviyorum şimdiden onu. Duygulandım...

🔸Hayatıma yeni insanlar,yeni fikirler alıyorum. Yaşamadığım şeyler yaşıyor ve birçok şeyin tadına bakıyorum. Kimi zaman gülüyor kimi zaman ağlıyorum hatta bazı zamanlarda bunları aynı anda yapıyorum :) Bir şeylere çok fazla bel bağlanılmaması gerektiğini öğreniyorum. Çok mutlu olduğun bir şey birkaç güne hatta birkaç saniyeye bile bozulabilir.Üzüldüğün bir şeye bir ışık doğabilir. Artık kesin değil ihtimaller dahilinde konuşup,yaşamaya çalışıyorum. Sevmeye,sevilmeye,saygıya,değer yine her zamanki gibi önem gösteriyor ve devam ettiriyorum.

🔸Hayatımın ikinci dönüm noktası diyebileceğim bir şeylerden geçiyorum. Önümü asla göremiyorum. Hiçbir şeyi kestiremiyorum. 

🔸Son zamanlarda hiç kitap okumuyorum iş güç derken kalan vaktimde de ya dışarı atıyorum kendimi ya da bol bol yatıyorum...Bu aralar buna çeki düzen vermeye çalışıyorum. 

🔸Umuyorum ki hayat her zaman mutlu olduğum insanlar sokar hayatıma  ve mutlu olduğum anlar yaşatır bana. Sevmek ve sevilmek çok güzel şey ve her daim benimle olsunlar. 


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz


  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Dilerim her zaman mutlu olduğun insanlar girer hayatına ve mutlu olduğun anlar yaşatırlar sana. Sevmek ve sevilmek çok güzel şey ve her daim seninle olsunlar :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. Ah hayatımızın tepetaklak olduğu dönemler bizde kaos etkisi yaratıyor. Belki normal zamanlarda üstesinden gelebileceğimiz küçük bir olay, böyle zamanlarda daha da büyümüş oluyor gözümüzde. Sizi çok iyi anlıyorum. Şükür ki geçecek!.. hiçbir şey kalıcı değil, inanın parlak ve renkli günlere ulaşmanız çok yakında. <3 sağlıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. ooooo ne aylar gelmiş geçmiş yaa senin için, umarım hepsi olumluya doğru gideeer :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba yayınlarınızı severek okudum ve çok beğendim :) Takipteyim. Sizi de bloğuma davet ediyorum davetimi kırmaz gelirseniz çok mutlu olurum.

    Blog adresim: https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil