En Tatlı Sonbaharım

By Gizem - 16:51



Merhaba dostlarım! Nasılsınız? Bugün hava o kadar güzel ki evde olmak istemediğim günlerden biri. Sonbaharı bugün gerçekten hissediyorum. Bana geçmiş yılları hatırlatıyor. Sırtımdan yükleri indiriyor sanki bugün. 

Son yıllarda hep zor günler geçirdiğim, anksiyete ile baş ettiğim dönemlerdi bu aylar. Bu sene hayatımda onlarca kötü şey olmasına rağmen bu ayların yüklerimi hafiflettiğini hissediyorum sanki. Artık akışta kalmam gerektiğini,plan yaparak,ileriyi düşünerek sadece kendimi yıprattığımı fark ettiğim bir dönemden geçiyorum. Bir sürü kötü şey oldu hayatımda ölümler,yıkımlar,gidişler,acılar.. Hepsi bana çok şey öğretti, büyüttüler beni. Kendim için yaşamayı, yaşamanın ne demek olduğunu anlıyorum. Hayatın hep zor olacağını da iliklerime kadar hissediyorum. 3-4 sene öncesine kadar yaşadığım hayat, hayat değilmiş. Toz pembe, güzelliklerle,neşeyle dolu yıllarmış sanki. Bundan sonra filmin en can alıcı sahnelerini yaşayacağım gibi duruyor. 

Heyecanlıyım, yaşamadığım,yaşayacağım şeyler için. Sürprizlere meraklıyım, aniden yaşanacak şeylere. Hevesliyim daha hiç görmediklerime, tatmadığım duygulara. 

Hayatın bana birçok zorluk getireceğini ama beraberinde yeni kapılar açacağını da biliyorum artık. Bu hayat benim hayatım ama zaman akışı, bir şeyler benim kontrolümde değil. Ve anksiyete yüzünden hep kontrol altında tutmaya çalışmıştım. Artık kontrolsüz yaşamaya çalışıyorum ve çok hoşuma gitmeye başladı. 


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz







  • Share:

You Might Also Like

1 yorum

  1. Yaşanmayı bekleyen hayat sana güzelliklerle, iyiliklerle gelsin :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil