Durum Değerlendirmesi | Temmuz 2021

By Gizem - 23:55


18.07.2021 

Merhaba dostlarım! Çok özlediğim bloguma her zamanki girişimle geldim. Keyifle okuyacağınız bir son dönem yazısı olmasını planlıyorum. İyi okumalar!

Şu an bu yazıyı 02:17 gibi geç bir saatte yazıyorum. Gün içinde kafamdan hep yazı yazmayı geçirsem de bir türlü kendimde o motivasyonu bulamadım. 

Son dönemlerde yaşım,hayatım, her saniyem boşa geçiyormuş ve hepsini kaybediyormuşum gibi hissediyorum. Pandeminin ben de yarattığı büyük bir yıkım. Bir şeylere zorlanmak ve sürekli bir çizginin arkasında yaşamak beni çok fazla etkiledi.     

Şu anda hayat olarak memnun olmadığım ve bana iyi gelmeyen bir noktadayım. 'Sana iyi gelmeyen hiçbir yerde durma.' mottosunu uygulayamayacağım bir nokta :) yaklaşık bir hafta sonrasında da çok yoğun bir döneme giriyorum. Hem stres ve heyecan içindeyim hem de bu yoğun dönemden önceki zamanımı istediğim şekilde değerlendiremediğim için üzgünüm. 

Sanki yaz gelmiş gibi de hissedemiyorum. Henüz arkadaşlarımla bile herhangi bir faaliyet içine giremedik. Havalar zaten bir türlü ısınmadı, işlerim bitmek bilmedi. Sanki boğuluyormuş gibiyim. Yaş ilerledikçe artan sorumluluk, beklentiler,hayal kırıklıkları, yaşam kaygısı gibi aniden bastıran sorunların arasında bir o duvara bir bu duvara bakıyorum ve nefes almaya çalışıyorum. 

Eylül ayı planlarımla ilgili kafamda çok fazla soru işareti var. Tek başına yapılmayan bir işin birkaç insana bağlı gayriihtiyari yavaşlığı içindeyim. Herkesin birbirine bir noktada uyum sağlaması ve uzlaşmanın olması gerekirken koca bir sorular bulutu havada asılı bir şekilde bana bakıyor. Buluta nereden bakarsam bakayım dağıtmayı beceremiyorum. 

Pazartesi günü başlayan yoğun hayat zaten mimimiminiinacık yok sayılacak kadar az sosyal hayatımı da ciddi oranda etkileyecek gibi duruyor. Bu süreçte kafayı sıyırmazsam iyi, belki de sıyırmışımdır?

Tatil ihtiyacımı bu sene askıya aldım çünkü mümkünlüğünü sağlayacak bir kapı bulamadım. Kabullendim. Aslında depresif biri de değilim ama gözle görülüp,elle tutulacak iyi şeylere pek rastlayamıyoruz artık, her şey peş peşe kötü sıralandı yazımda.

Yeni yeni diziler filmler izlemeye calısıyorum dönem dönem. Erkek arkadaşımla (♥) birlikte benim çok sevdiğim Friends'i izlemeye başladık. Benim için 54352. kez onun için ilk kez ♥

Sanki kitap okuma perilerim de bana küsmüş gibi! Okuyamıyorum odaklanamıyorum çok kötü bir durumdayım. Listemden tek bir kitap bile tikleyemiyorum artık. Neyse ki herkesin böyle bir sorun yaşadığının farkındayım da en azından bu konuda suçu üstümden atabiliyorum. 

Bu satte tık tık tık klavye sesiyle içimi dökmek bana inanılmaz iyi geldi. Belki de kendimi bir şey yapıyormuşum gibi hissettiğimden tatmin oldum. Bilemiyorum ama iyi ki yatağımdan doğrulup yazıyı yazmaya efor sarf etmişim.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum