Para Musluğunun Bozulması

By Gizem - 11:30

 Merhaba dostlarım! Ben bu bilgisayarın başına sabah geçmeyeli aylar oldu sanırım :) Saat 02:27 tarih 15.02.2021 Gece gece kafamda yine bin bir türlü şey dolanıyor. Kendi kendimize mi sorun yaratıyoruz acaba yoksa bu sorunlar hiç bitmiyor mu sahiden? :(

Instagram'ın hayatımızın tam orta yerine kurulmasıyla birlikte herkesin de bildiği o süper hayat pozlarının sahte olduğu hikayeleri de bir anda doğmaya başladı.  " Sosyal medya sahte!" Herkes bunu söylüyor. Ancak kaydırdıkça gördüğümüz o güzelim tatiller, lüks mekanlar,yatlar,katlar,arabalar,her dönem değişen modaya uygun konsept evler... Bunlar da sahte olabilir mi ? 

Bunların hepsine sahip olan herkese güle güle otursun,kullansın,harcasın derim. Bir insanın huzurundan,mutluluğundan daha önemli ne var ki? Hepsi de hayatımıza yoldaş şeyler. 

Benim merak ettiğim mesele şu, sizler ne iş yapıyorsunuz arkadaşlar. Genç yaştaki birçok insanın merak ettiği bir soru olduğuna inanıyorum. 'Öyle bir yerdeyim ki' nereye tutunmam gerektiğini şaştım kaldım. Nereden iş bulacağım, ne yapacağım,nasıl gelir sağlarım...  

Alıyorum meziyetlerimi önüme birkaç bilgisayar programını orta-ileri seviye arası biliyorum. Dil desen eh işte fena değil. Eğitim desen var. Sanat işlerinde kendimce iyiyim. Ama elde var sıfır..

Bir nakış sayfası açmıştım dizi karakterlerine,fotoğraflara illüstrasyon bazlı nakış yapıyordum elimde. Bir sipariş aldım, iki sipariş aldım..iki..iki..hala..derken üçüncü siparişim gelmeyince hevesim kaçtı. Tokalar,broşlar yapmıştım,aparatlarını almıştım,stickerlar paketlemeler...Hevesime mi üzüleyim,emeğime mi,yok olan hayallerime mi...

Durumlar zor. Bir ışık bekliyorum yine. Görürsem o ışığı yazacağım buraya :) 

Ritüel falan mı yapsam ne dersiniz :)))) 


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz


  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. olur bir gün hepsi, ülkenin durumu biraz zor ama nasıl olsa düzelir, istediğin her şeyi yaparsın, işi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin sevgili deepcim teşekkür ederim umuyorum öyle olur :)

      Sil