Gemi Beklediğim Asfalt

By Gizem - 15:43



Gemi bekler gibi bekledim balkonda
Denize bakar gibi baktım gri asfaltlara
Sesini duyar gibi dinledim sokakları
Kokunu alır gibi açtım camları 

Dudaklarının sıcaklarıydı sanki odama giren güneş
Tenin gibi yumuşacık 
Sen gibi zalim ve iç yakıcı
Yaralarımın dermanı

Gözlerim o yollarda seni beklerken karardı
İçim sana açtıkça çiçeklendi soldu kurudu
Sesim çıkmaz oldu artık 
Ellerim,kollarım yine buz kaldı 

Bir sen ve bir sana ait her şey
Her yerde senden parça şeyler
Herkes senin hissiyatınla gelir 
Herkes sen gibi mi gider 

İçine dön bir bak orada mıyım 
Nerede kaybettin sen beni 
Hangi sokakta bıraktım gözyaşlarımı 
Ara sor beni insanlara,bul beni 

Neredesin içime işleyen rüzgarım 
Dokun yine serin serin 
Bir o kadar da ısıt içimi 
İçim senin yaram dışardan kanar
Sana değmeden uzaktan ağlar
Nefesin dokunsa iyileşecek
Ama nefesin içimde yaram dışımda
O yüzden uzak 
Dermanım içimde ama nefesin bir o kadar uzak
Gözlerin tam karşımda ama ben kendime uzak

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum