2020 İçin Hedefler ve Dilekler

By Gizem - 22:57



 Merhaba dostlarım! Çok uzun zamandır blog yazmıyordum. Sürekli beni yazı yazmam için iten bir dürtü olsa da nereden başlayacağımı ne yazacağımı seçemiyordum, yazmak istediklerimi beğenmez olmuştum. En sonunda güzel bir yıl için güzel yazılarla başlamak istedim. Hala okuyucum var mı bilmiyorum ama okuyan arkadaşlarıma selam olsun...

En son 2018 yılını bitirirken bir yazı yazmadığım gibi 2019 yılı için de herhangi bir yazı yazmadım. En azından önümüzdeki bir yıl için birkaç planlama yapayım dedim kendimce.

2020 YILI İÇİN HEDEFLERİM 

Kitap Okumak 

Kitap okumayı çok seviyorum ve okumak istediğim onlarca kitabı bir an önce bitirmek istiyorum.Okuma listeme sürekli kitaplar eklesem de şu an da buraya yazmayacağım. Kendime minik hedefler koyarak başlamak istiyorum. Kitap okumak için hedefim "ayda üç kitap." En az üç kitap demiyorum çünkü beyin bu tarz tabular karşısında hep daha iyisini yapmak için kendini sıkıntıya sokuyor. Sevdiğim bir şey için kendimi sıkıntıya sokmayacağım hedef ayda üç kitap, fazlası gelirse o da benimledir elbet.

Sağlıklı Beslenmek 

Mükemmel bir başlık! Yaşadığım ve yaşayacağım her an için yaptığım(yapacağım) en iyi şey olabilir. Kendimi bu konu başlığıyla ilgili daha fazla kitap,makale vs okuyarak bir şekilde bilgilendirmek istiyorum. Sağlıklı bir hayata adım atmak için yepyeni bir yıl. Süper bir başlangıç :)

Dakik Olmak

Kimseyi bekletmek ve beklemek iyi değildir. Bu yaşıma kadar sürekli bir yerlere koşturarak,panik içinde gitmekten yoruldum.Elimden geldiğince dakik olmak istiyorum bu sene. Köklü bir değişim olur :)




Şehir Gezmek

Bu sene imkanım olduğu sürece yaz kış fark etmez iki şehir gezmek istiyorum. Her sene iki şehir gezsem üfüüü baya bir yer görmüş olurum. İnşallah bunu da gerçekleştirebilirim. Gezdiğim yerleri bloglamayı çok isterim.

Fransızca Öğrenmek 

Çok istediğim ama çok çekindiğim bir başlık bu. Fransızca'yı çok merak ediyorum ve öğrensem gerçekten kendime yaptığım en yararlı yatırımlardan biri olur. Manevi olarak beni çok farklı bir boyuta taşır kapsamlı olarak bir dili bilmek. Yazın kurs düşünüyorum,bakalım...




İstanbulu Gezmek 

Yaşadığım yer İstanbul'a çok yakın olmasına rağmen pek fazla gezmedim ve bu büyük bir eksiklik. İstanbul'u gezip,öğrenmeye çalışacağım.

Meditasyon Yapmak

Ruhumu kötü düşüncelerden,enerjilerden,yorgunluktan vs arındırmak için bunu yapmayı seviyorum. Keşfettiğimden beri kendimi çok iyi hissediyorum. Meditasyon destekli bir şekilde kötü düşünceli insanları aklımdan,hayatımdan çıkartarak kendimi her geçen gün psikolojik açıdan duru bir hale getirmek istiyorum.

Böyle topladığım birkaç başlık dışında elbette başka isteklerim de var. Daha fazla film izlemek, blog yazmak,en çok istediğim şey bilgili bir insan olmak, kültürel faaliyetlere daha fazla katılmak,spor yapmak... Bunlar her zaman uzar. Her şeyin her zaman 'daha' sı vardır. Ama dahalarla, enlerle uğraşmak yerine gerçekten içimden geçen ilk hedef başlıkları yazdım buraya. Gerisini günlük hayatıma entegre etmek zaten benim elimde. Benim zihnimde başlıyor her şey.

DİLEKLERİM

Her zaman dileğime başladığım bir başlangıç yapacağım yine. Sağlıklı,huzurlu ve mutlu olmak. Bu üçünü altın değerinde görüyorum. Gelecek tüm yıllardan istediğim gibi kafa huzurumun olduğu, sevdiğim insanlarla,aşık olduğum biricik sevgilimle geçireceğim bir yıl diliyorum. Sevdiğim insanlara da altın üçlüden diliyorum. Kötü düşünceli.kötü enerjili insanların benden ve sevdiklerimden uzak durmasını istiyorum. Tüm dünyaya farkındalık diliyorum. Tüm insanlığa hoşgörü diliyorum. Keşke herkes kendi hayatıyla ilgilense,kimse o değerli zamanını dedikodu yapmakla harcamasa...

Çok uzun bir yazı oldu. Kendim için yazdığım bir yazı diyebilirim .Blogumun siftahı güzel yazı.

Güzel şeylerle gel 2020.





Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Hoşgeldin canım benim 😊 Dilerim herşey gönlünce olur inşallah sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yelekler ederim inşallah her şey gönlümüzce olur bool sevgilerle 😊🍀

      Sil
  2. Çok güzel dilekler umarım hepsini gerçekleştirirsin mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz için çok güzel bir sene olur mutlu yıllar 🍀

      Sil
  3. Aramıza tekrardan hoşgeldin :) Yeni yılda inşallah tüm hedeflerine ulaşırsın ve tüm dileklerin gerçek olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah hepimiz için harika bir sene olur 🍀☺️

      Sil