Dr. Tuna Çay Ağacı Yağı Tonik

By Gizem - 11:00


Herkese merhaba! Bugün çook uzun zamandır kullandığım Farmasi'nin Çay Ağacı Yağı serisinden yüz temizleme toniğini inceleyeceğim. 

Ürünü anlatmadan önce Farmasi ve Dr. Tuna hakkında kısa bir bilgilendirme yazısı paylaşmak istiyorum. Bu arada Farmasi satıcısı değilim veya reklam almadım tamamen kendi isteğimle yazdığım bir yazı :) 

Almanya Goethe Tıp Fakültesi mezunu Dr. Cevdet Tuna 1998 yılında Tanalize firmasını kurmuş ve firma bünyesindeki birkaç markayla çalışmaya devam etmiş. "2003 yılında Farmasi ve Dr. C. Tuna markası doğdu. İhracat pazarında birinci olan Farmasi 2010 yılında doğrudan satış sistemine geçti. Doğrudan satış kanalında Türkiye pazarında ilk sıralarda yerini aldı." 




"Toplamda 66 yıllık profesyonel iş yaşamı boyunca, çok çalışmayı ilke edinen Dr. Cevdet Tuna, yaptığı her işte insan kaynağının çok önemli olduğu bilinci ile insan yetiştirmenin en büyük yatırım olduğuna inanmıştır. Her zaman dürüstlüğü, çalışanlarına verdiği önem, ailesine verdiği değer, doğayı ve hayvanları çok sevmesi ile çalışanlarının ve dostlarının hayranını kazanmıştır. "


Bu da Farmasi'nin kendi web sitesinden bir yazı daha uzun halini merak edenler buraya tıklayabilir.
Ben ilk adını duyduğumda Avon gibi bir marka sanmıştım. Ama çok daha fazlasıymış o yüzden bir giriş yazısı yazmak istedim markayla ilgili. 


GELELİM ÜRÜNEEE :)) 
Bir seneden fazladır bu toniği yüzümü makyaj temizleme jeliyle temizledikten sonra nemlendirmeden önce kullanıyorum. Çay ağacı yağı sivilcelere iyi gelen bir yağdır ve ben sivilceyle, sivilce lekeleriyle baş eden biri olarak inanılmaz faydasını gördüm. İlk kullanmaya başladığımda kokusu burnumu ve gözlerimi yakıyordu hafiften ama şu an hiçbir sıkıntı çekmiyorum çok hassas bir insansanız kokulara karşı almadan önce iyice düşünmenizi tavsiye ederim aksi takdire çok rahatsız olursunuz ve paranız boşa gidebilir. 
Ürünün vaatleri : Özel olarak geliştirilmiş formülü ile cilde parlatmadan  matlık verir. Makyaj kalıntılarını temizler. İçeriğindeki Çay Ağacı Yağı ile cildinizi derinlemesine arındırır ve tazeler.
Vaatleri yerine getiriyor mu ? Getiriyor :) 

Ürün 225 ml ve bana birkaç ay gidiyor. Şu anda sitesinde 74 TL den 29 TL ye düşmüş gibi görünüyor ama yıllardır kullanıyorum en fazla 34 TL gibi bir fiyata aldım bu ürünü. Hiç 74 TL ye satıldığını görmedim. 
Kendi sitesinden almak veya incelemek için burayaTrendyoldan almak veya incelemek için buraya! [Şu anda site tadilatta açıldığı an linkleyeceğim] tıklayabilirsiniz. Ben Trendyoldan alıyordum genelde ama kendi sitesinde de gayet uygunmuş. 
Okuduğunuz için teşekkür ederim. 



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Farmasi'nin bir çok ürününü kullandım ama bu seriyi kullanmadım...

    YanıtlaSil
  2. Bu seri mükemmel birde Tea Tree Oil BB kremini denemelisin :)

    YanıtlaSil
  3. Fiyat uyugunmuş ben bir inceleyeyim. Teşekkürler tavsiye için 😊

    YanıtlaSil
  4. Çay agacı serisi bence harika

    YanıtlaSil