Dermokil Kil Maskesi

By Gizem - 16:45



Merhaba dostlarım! 23 Nisan indirimi bitmişti ve rafların çoğu boştu benim de vaktim vardı neler kalmış neler alınmış şöyle bir bakayım dedim. Elim boş da çıkmadım tabiki :)) Aldıklarımdan bir tanesi de Dermokil'e ait leke karşıtı ve aydınlatıcı, multi vitaminli kil maskesiydi. Garnier'ın 20 TL lik kağıt maskelerini denemek isterdim fakat 6 TL ye bu maskeyi görünce elim Garnier'a gitmedi :) 

Maskenin vaatlerinden bahsedeyim sizlere: Cildin renk tonunu düzenleyerek lekelerin giderilmesine yardımcı olur. İçeriğindeki doğal granüller ile cilde peeling etki yapar. Yeşil kil ile gözenekleri temizler ve uzun süreli ferahlık hissi sağlar. 

Öncelikle maskenin kokusu beni gerçekten rahatsız etti. Daha önce de kil maskeleri kullandım fakat bu kadar rahatsız edici olanını hiç kullanmamıştım. İçerisinde parfüm olmasaydı bundan kaynaklı olabileceğini düşünerek en azından parfüm yok diye tam not bile verebilirdim ama gel gör ki parfüm var..




Hassas ciltlerin ince bir tabaka halinde sürmesi gerektiği arkasında yazıyor. Benim cildim çok fazla hassas değil.Ne çok kalın ne de çok ince bir tabaka halinde sürdüm. İçeriğinde doğal granüller olduğunu ve peeling etkisi yaratacağı yazıyordu maskenin vaatlerinde fakat peeling etkisi pek de söz konusu değil bence. Evet ara ara granül görüyor gibi oluyorsunuz (:D) fakat peeling yapmak için yeterli değil. 

10 dakika gibi bir süre kuruması için yeterli olacak. Ben tam on dakika beklettim en sonunda cildim o kadar gerildi ki yırtılacak sandım yüzüm :)) Maske alnımdan yavaş yavaş çatlamaya başladı. Kullanacak olanlar çok bekletmesin kuruduğunu fark ettiğiniz an yıkayın. 




Her kil maskesi gibi bu da çok zor çıkıyor. Elimle ovalaya ovalaya baş edemeyeceğimi anlayınca döner başlıklı bir cilt temizleme makinesiyle temizledim büyük çoğunluğunu daha sonra ılık/sıcak suyla duruladım. Ardından şeker peelingi, siyah nokta bandı gibi bir şey yapıp yapmamak size kalmış. Direkt nemlendiricinizi de sürebilirsiniz başka ürünlerle de destekleyebilirsiniz.

Kil maskesi kullanmak isteyenlerin bu tarz bir ürün almasını tavsiye etmiyorum açıkçası. Tüp içerisinde bir ürün alındığı zaman bakım rutinlerinize bu maskeyi ekleyerek uzun sürede vaatlerini gerçekleştirip gerçekleştirmediğini, işe yarayıp yaramadığını anlayabiliyorsunuz.  

Çok ince bir tabaka halinde sürmeme rağmen içinde daha ürün vardı bu tarz maskeleri sonrasına saklamam normalde ama atmaya kıyamayacağım kadar ürün kalınca kendimce bir paketleme yapıp kenara koydum. Bir iki gün sonra yapısında herhangi bir bozulma olmazsa tekrar kullanmayı düşünüyorum. 

Benim bu ürün hakkında izlenimlerim bu şekildeydi. Tekrar alır mıyım ? Almam. 

Ben bir ürün almadan önce gratisin içinde bile olsam elimde ürün blogdan yorumları araştırıyorum hemen. Sizler de öyle misiniz ? :) Alacaklara ulaşabilir ve biraz da olsa fikir verebilirim umarım.



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Yüz maskelerinde bulunan parfümleri bende çok sevmiyorum. Yüzüme sırf güzel kokuyor diye kimyasal, anlık kokusu olan bir parfüm sürmek fikri hoşuma gitmiyor. Ve bu maskeden ne yazık ki bu yüzden uzaklaştım... Ama dermokil'in tüp maskeleri gerçekten çok iyi geliyordu benim cildime...

    YanıtlaSil
  2. içeriğinde parfüm olan ürünler evet bende çok tercih etmemeye çalışıyorum.....

    YanıtlaSil