Çilekli Yoğurtlu Smoothie Yapımı | Çok Basit

By Gizem - 12:00



Merhaba dostlarım! Çilek marketlerde yerini almaya başlamışken güzel bir anne tarifiyle geldim sizlere :)) Biraz kıvamlı lıkır lıkır içtikçe içilen çok güzel bir içecekle karşınızdayım.
Annem yaptığında ben çocuk gibi sevinerek bayıla bayıla içiyorum. Evde küçük bir çocuğunuz varsa veya benim


Malzemeler: 
Bir kase yoğurt. (Annem evde kendi mayaladığı yoğurdu kullanıyor.)
3 tatlı kaşığı şeker. 
5-6 adet çilek.






Yaklaşık bir kase yoğurdumuzu karıştırıcıya alıyoruz. Üzerine çilekleri ve şekeri ekliyoruz. İşte bu kadaaar! Bu tariften iki su bardağı kadar içecek çıkıyor. 

Tavsiyem buzdolabında en az iki saat beklettikten sonra tüketmeniz. İlk yaptığınızda aşırı cıvık bir şey olacaktır sonra kendiliğinden kıvamlı bir hal alıyor hem de soğuk soğuk daha güzel oluyor. 

Malzemeleri ikiyle çarpın ekleyin kafanıza göre takılııın :D 

El blenderıyla da aynı şeyi yapabilirsiniz. 






Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. aaa ne güzel kızıma söyleyim yapsın bize bundan bizim evin baş smoothiecisidir de kendileri:)))

    YanıtlaSil
  2. güzel görünüyolar,yapabilirmiyiz bi bakalim..elinize sağlik..🙂

    YanıtlaSil
  3. çilek severim :) benim kardeşim sever böyle şeyleri denerim :) ellerine sağlık sevgiler canım benim ..:)

    YanıtlaSil