Güle güle Nisan ve Mayıs

By Gizem - 02:59

 


Nisan ve mayıs aylarında hayatımda değişiklikler oldu. Bir sayfayı kapattım ve bir şekilde yeni sayfalar açtım. Mutluluğumun tadını mı çıkartıyorum yoksa bir yanılgının icinde miyim anlamaya calıstığım günlerden geçtim. Tam bir şeylere alışıyorum derken kafam karışmaya başladı ve bum!

Bizim yaptığımız planların gerçekleşme ihtimalinin hiç de keskin bir şekilde %50 - %50 olmadığını her daim ya da en azından ara ara hatırlamak gerekiyormuş… 

İleriye dönük planlar yaparken bizim dahil olmadığımız hikayelerde bazı kelebekler kanat çırpıyor ve biz rüzgarından etkileniyoruz. Hayat bizler için kanat çırparken rüzgarını hissetmemek mümkün olmuyor. Aslında umutsuzluğa kapılmak icin müsait bir döngü gibi görünse de bir şeylerin bir yerlerde iyi anlara kanat çırpma ihtimali de mutlu edici.

Hikayenizde kötü giden bölümlerdeyseniz belirsizlik ve ihtimaller çok korkutucu olabiliyor. Hatta benim için genelde bitmek bilmeyen kabuslara ve sabah sancılarına dönüşüyor. Ama nispeten hayatın iyi davrandığı sayfalardaysanız hayal ettiğiniz günler akşam üstü dinlendirici bir yürüyüş etkisi yapıyor.

Gönlümden geçenin en güzel en dertsiz, en mutlu ve kolay şekilde beni bulmasına niyet ediyorum, inanıyorum, olduuu biliyorum!!!!

Hayallerim çok kolay ve çok kolay bir şekilde onları yaşayacağım. Çok az kaldı. 

Hayat seni seviyorum, ben nazik ve duygu yüklü bir insanım. Sen de beni sev ve bana iyi davran. Mutluluk benim için gerçekleşmesi kolay şeylerde. Yapabiliriz bence ✨🫶🏻


  • Share:

You Might Also Like

1 yorum