Kafelerdeki Gibi Soğuk Kahve

By Gizem - 09:00


Herkese merhaba!

Dışarı çıktığınızda kahve tercih eder misiniz ? Ben kahve sever biri olarak dışarı çıktığımda da kahve içmeyi çok severim. Yanında küçük bir tatlıyla veya tek başına içmeye bayılırım. Evimin yakınında bir kahveci/kafe olmadığı için günlük kahvemi evde kendim yapıp içiyorum. Türk kahvesi,nescafe gibi seçeneklerin yanında benim dışarıda içmeyi en çok sevdiğim buzlu latte / soğuk kahve.

O zamaaan evimizde yapalım biz bu kahveyi. 

Malzemeler listesi oluşturacak kadar malzeme bile yok efendim ama bakalım şöyle bir:
Malzemeler:
⇝Süt (Tercihen soğuk)
⇝Kahve 
⇝Şeker
⇝Çikolatalı Sos (Tercihe bağlı )
⇝Kavanoz




  ❤↬Kişi sayısına göre birkaç bardak sütü kavanozumuza koyuyoruz.Ben bir buçuk su bardağı süt kullandım. Üzerine tepeleme olmayacak şekilde yaklaşık iki tatlı kaşığı kahve ve göz kararı ( kendi içiminize bağlı ) şeker ekliyoruz. 

❤↬Kavanozumuzun kapağını kapatıp bir güzel çalkalıyoruz, çalkalıyoruz ki malzemelerimiz güzelce karışsın bir de o kafelerdeki gibi köpüğümüz olsun :)) 

❤↬Kahve içeceğiniz bardağa kahve koymadan önce çikolata sosunu gezdirip üzerine kahvenizi koyabilirsiniz, daha şekilli bir şeyler oluyor ben unutmuşum :)) Sonrasında bardağa bissüüürü buz atıyoruz ki soğuk kahvemiz gerçekten soğuk olsun buzları çalkalarken kavanozun içine de atabilirsiniz anında soğutur. 




❤↬Kahvemizi koyduktan sonra üzerine kaşıkla köpüğümüzü ekliyoruz. Bu kısımda insanın koydukça koyası geliyor çünkü çok fazla köpük çıkıyor. Sonra yine şekilli bir şeyler olsun diye köpüğe de sos yapıyoruz sonuçta kafe kahvesi demiii :))

❤↬İşte kahvemiz bu kadar kısa sürede hazır oluyor. Benim nescafe ile yaptığım bir soğuk kahve tarifi daha vardı bir ara onu da paylaşmayı düşünüyorum.

Bu sıcak günlerde evde güzel gidiyor, okudunuz için teşekkür ederim, sevgiler!
Buzzz gibi ev yapımı limonata tarifim için buraya tık tıııkkk! :)))



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

9 yorum

  1. Great post! Photos are amazing :)
    Hope you'll leave a comment here --> http://howaboutjourney.blogspot.com/2018/05/gardaland-italy.html

    YanıtlaSil
  2. Şekersiz ve sossuz bir latte alabilir miyim ;))

    YanıtlaSil
  3. ay saooool yaaa nefis bişi yazmışsıııın :) kolaymıış :)

    YanıtlaSil
  4. kahvesiz asla diyenler için iyi tabi sütle karışması bence:) ben çaycıyım :D

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar yazınızı ilgi ile okuduk arzu ederseniz bundan sonraki yazılarınızı ilk olarak www.urfa.com adli sitemizde yayinlamaktan mutlu oluruz iletişim internet@urfa.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, geri dönüş yapıyorum e mail üzerinden

      Sil
  6. Merhaba :) Ben de seni takibe aldım :))

    YanıtlaSil