Loreal Paris Şeker Peelingi

By Gizem - 10:00


🍀Herkese merhaba dostlarım! Sürekli aklımdan blog yazma fikri geçiyor farklı farklı bir sürü konuda fakat sürekli erteliyordum bu akşama nasipmiş oturdum bilgisayarın başına bol fotoğraflı güzel bir yazı yazıyorum yarın paylaşmış olurum sizlerle... 

🍀Loreal Paris'in bu şeker peelingini reklamlarda gördükçe çok beğeniyordum bunun yanı sıra şu an maalesef hatırlayamadığım bir blogger arkadaşımın bu peeling üzerine olumlu yazısını görünce bir de üstüne indirim yakalayınca (henüz dolar fırlamamıştır ve indirimler gerçekten ucuza ürün alımını sağlıyordur o dönemler) dedim Gizem bu fırsatı kaçırma, al dene gitsin! Öyle de yaptım.




🍀İlk zamanlar haftada iki veya üç kere özellikle duştan sonra kullanıyordum. Düzenli bir kullanım periyotu sağlamıştım fakat zamanla bu iş bozuldu şimdilerde kafama estikçe kullanıyorum kendisini..

🍀İlk kullanımda peeling sonrası cildimin yumuşacık ve parlak olduğunu gözlemledim. Bir cildin olmazsa olmazı iki şeyi anında karşılamıştı. Geriye bir tek şey kaldı siyah noktalar.. Düzenli kullanımda gerçekten siyah noktalarımda azalma oldu. Ama ben bunu peelingle birlikte saf kil maskesi kulanımıma da bağlıyorum birazcık. İki ürünü peş peşe düzenli bir şekilde kullandıkça siyah noktalar da baş edilir bir hale gelmişti. 




🍀Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum, üçüncü kutumdayım sanırım şu an. Hem de inanamayacağınız acayip güzel bir fiyata almıştııım :)) 20 TL indirim çeki gelmişti Watsons'tan bir de ürünlerde %50 indirim vardı yaklaşık 50 TL olan şeker peelingini 20 TL indirim çekini de kullanınca 4.90 gibi bir fiyata almıştım kasadaki arkadaşlar bile inanamamıştı :) 

🍀Nasıl kullanılır ? Kısmına gelecek olursak :

🍀Peelingi düz bir maske fırçasıyla veya elimizle(Tercihim el çünkü fırçada kalan ürün ziyan oluyor ve bir farkını göremedim) yüzümüzün tamamına veya siyah nokta olan bölgelerimize sürüyoruz.Ürünün kullanacağımız kadarını aldıktan sonra hemen kapatmamız gerektiği yazıyordu paketin üzerinde bir yerlerde. Bu kısımda dikkat edilmesi gereken bir husus var ki peelinglerin sivilce üzerine kullanımı çok yanlış. Sivilceli bir cildiniz varsa ürünü iyice araştırdıktan sonra kullanmanızı tavsiye ederim.




1. Kullanım 
🍀Ben iyice ovalayıp sanki siyah noktalarıma bay bay diyormuşum hissini yaratıp tatmin olduktan sonra ılık bir suyla ovalayarak yıkıyorum. Bu kısımda maske çıkartıcı pedler kullananlar oluyor ama ben hiç o kısımlara girmedim. Yıkadıktan sonra temiz bir havlu veya kuru peçeteyle kuruna işlemimi yapıp ekstra bir maske daha yapmayacaksam yüzümü nemlendiriyorum.Ve sonuç BEBEK GİBİ HİSSETTİREN BİR CİLT! :)

2.Kullanım
🍀Peelingi sürüp elimle yuvarlak hareketlerle güzel yayıp ovuşturduktan sonra Braun un yüz temizleme aletini kullanıyorum. Üç çeşit yuvarlak fırçası var ben birazcık sert mavi olanı peelingte daha etkili gördüğüm için onu kullanıyorum. Döner uçlu bir makine fırça döne döne temizleme işlemi yapıyor. Sonrası bildiğiniz gibi ılık suyla yıkama, temiz bir havlu ve nemlendirme. Uzun zamandır kil maskesi kullanmıyorum ve kil maskesiyle peelingin çok daha iyi desteklendiğini söyleyebilirim. (siyah noktalar için)



🍀Kendisi göründüğünden çok daha bereketli aylarca kullanabilirsiniz. Abartıya kaçıp çok çok ürün harcamazsanız tabii.

!Dudak kullanımı için de uygundur.

🍀Ürün hakkında bilgi edinmek isteyen varsa ve yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Yazıyla,ürünle veya blogumla ilgili herhangi bir öneri,görüş,soru için yorumlar kısmında buluşalım..


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

4 yorum

  1. Değerlendirme ve tavsiye için EDİTÖRE teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. ismide ilginçmiş şeker peeling, acaba içinde şeker mi var dedirtiyo bize?🙂 Watsons'da 20 TL indirim çekini kullanmanız iyi olmuş,4.90 liraya almış oldunuz..şansınız varmış..✔😊

    YanıtlaSil
  3. görünüşü, şişesi, rengi ne hoşmuş yaaa :)

    YanıtlaSil