Blogger Yönetim Paneli İngilizce Olanlar

By Gizem - 00:12



Dün girdiğimde yönetim panelimin ingilizce olduğunu gördüm, neyse şimdi vakit ayıramam diye şöyle bir göz atıp bloga çıktım. Bugün tekrar bir bakayım dedim, ayarlar kısmından dilimi Türkçe seçmişim zaten yine aynı işlemleri yapıp Türkçe seçtim ama düzelmedi. 

Blogger kaynaklı bir sorun muhtemelen,sadece bende veya sadece sizde böyle değil, paniklemeyin dostlarııım!! Yakında düzeltirler :D 

Ben düzelttim diyenleri de yorumlara bekliyooruum aydınlatın bizi :D 

Edit:Birkaç gün maksimum bir hafta içinde google sorunu kendi kendine düzeltiyor hiçbir şey yapmanıza gerek yok :)




Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

16 yorum

  1. Bende şuna çözmeye çalışıyordum. Bilgilendirdiğin için saol...

    YanıtlaSil
  2. Bende de öyle. Bir Tutam Karınca blogunun sahibinden aldığım bilgiye göre 3 güne bir şeyciği kalmıyormuş :D

    YanıtlaSil
  3. Benimde dün öyleydi kendi kendine düzeldi.Bir kaç arkadaşın da öyle olmuş bir kaç güne düzelir sizinkilerde inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Benim de öyleydi bugün düzelmiş kendi kendine :))

    YanıtlaSil
  5. Dün benim de İngilizceydi bu sabah girdiğimde kendiliğinden düzelmişti 🌸

    YanıtlaSil
  6. Aynı sorunu bende yaşamıştım. Sonra kendiliğinden düzeldi :)

    YanıtlaSil
  7. ee çözebilen yok mu benimki de ingiliççe

    YanıtlaSil
  8. Your blog looks beautiful. Nice post. :)
    Following you! Follow back?

    www.minnieart.blogspot.com

    YanıtlaSil