Neutrogena Hydro Boost Yüz Yıkama Jeli

By Gizem - 12:00



🐬Herkese merhaba dostlarım! Başlıkta okuduğunuz yüz yıkama jelini birkaç aydır kullanıyorum. Makyaj temizledikten sonra yıkama jeli kullanmayı seviyorum ve bittikçe almaya da dikkat ediyorum. Arada bir kullandğım markayı değiştirerek yenilerini deniyorum. Son olarak aldığım Neutrogena Hydro Bosst yüz yıkama jeli bir süredir makyaj sonrası benimle. 

🐬Bir iki pompa elime alıp suyla köpürtüyorum ve yüzümü yıkıyorum. Göz kullanımı için gayet uygun hiçbir yanma/bulanık görme yaşamadım. Direkt makyaj çıkartmak için uygun mu orasından emin değilim, daha doğrusu başka bir şeyle temizlemeden önce direkt jelle yıkayıp çıkartmaya çalışmayı ben pek doğru bulmuyorum. Ovalamaktan kirpiklerim dökülüyor ve makyaj sadece jelle çıkmıyor bence...


 


🐬Ben kokusunu,yapısını,temizlemesini gaaayet beğendim :)) Her yüz yıkama jelinde yaşadığım şey bu üründe de oldu, yüzümü yıkayıp kuruladıktan sonra nemlenmeye ihtiyaç duyuyor cildim,kurutuyor. Cildim ne kuru ne yağlı diyebilirim, T bölgesi hafif yağlı bir şeyler kendince :)) 

🐬Ben memnun kaldım, indirimden 15 TL civarı bir fiyata almıştım sanırım. Alınır mı ? Alınır. Bittiğinde bir daha alır mıyım ? Memnun kaldığım için yeni bir şeyler deneyeyim demiyorsam yenisini alırım. 

🐬Almak isteyip emin olamayanlar ya da yüz temizleme jeli arayanlar için faydalı bir yazı olmuştur umarım :) 


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Neutrogena Hydro Boost serisi Hyalüronik Asit içeriğinden dolayı bayağı bir süredir ilgimi çekiyor. Temizleme jellerinde çok sık değişiklik yapmaktan biraz çekiniyorum ama yorumların gayet güzel, serideki diğer ürünlere mutlaka bakacağım!:) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirmeye karar verirsen denemeni kesinlikle öneriyorum,sevgiler :))💕

      Sil
  2. ne güzel şişe o öyleee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayadır yoktun blogumda yeniden hoşgeldin deep :))💕

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. -Ciddi bir cilt problemin yoksa içerisindeki kimyasallardan birine alerjin yoksa- evet uygun :))

      Sil