Essence Maximum Definition Maskara

By Gizem - 21:42


    Herkese merhaba:))) Bugün sizlere bir süredir deneyimleyip yazısını yazmayı biraz geciktirdiğim bir üründen bahsedeceğim. Essence markasının Maximum Definition adlı maskarası...
    
🔼🔽Favori maskaram Rocket bittiği zaman Push Up Angel a yönelmiştim ve yanlış uygulamadan dolayı ilk bir kaç seferde kirpiklerimi yapıştırınca hemen uygun fiyatlı bir maskara arayışı içine girdim Push Up Angel ile ilgili yorumlarım için buraya tık! Rossman mağazasında Essence kısmında I Love Extreme ararken tek kalan bir ürün çarptı gözüme. İnce uzun düz bir tasarımı var. Turuncu yansımalı.. açıkçası diğer maskaralar gibi farklı bir dizaynı olmadığı için ilk başta göze hiç çarpmıyor. Rossman mağazısının çalışanlarından bir tanesine danıştığımda bu ürünün hemen bittiğini sadece tester ürünün kaldığını söyledi.
    

🔼🔽 Bir süre sonra gittiğimde son kalanını aldım. Deneyimledikten sonra ise BA-YIL-DIM! Fiyat performans oranı çok iyi. Yorumları okuduğum zaman güzel bir sonuç alacağımı düşünmüyordum ama gerçekten çok pratik. Plastik fırçaları kıl fırçalara her zaman tercih etmişimdir. Bu maskara da aynı şekilde plastik yapıda. Push Up kadar kısa olmasa da normal boyutlara göre kısa kılları var. Pratik bir şekilde tek tek ayırıp siyah renkleriyle birleştiriyor ve uzatıyor. Kirpik yapınıza çok bağlı olmasıyla birlikte normalde çok az ve kısa kirpikleriniz yoksa çok çok daha iyi sonuç alırsınız bence 👍




       Bir kaç haftadır her gün tek kat sürüp evden çıkıyorum saatlerce gözümde kalmasına rağmen akma/dökülme yapmıyor. İki kat uygulamıyorum fakat siz görün diye iki kat sürülmüş halini de koydum. İkinci satırdaki fotoğraf ise maskara uygulanmamış kirpiklerim :)

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 10-13 TL arasında ♥




                           


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum