Yakası Kürklü Ceket Modası

By Gizem - 18:23

       Merhabaalar :) Yavaş yavaş havalar ısındı,mağazalarda ceketleri görmeye başladığımıza göre bu yazıyı yazmanın zamanı geldi!

     
 Bahar zamanı mont ağır gelir,hırkalarda ince..Ceketler hem çok tarz gösterir hemde şimdi tam mevsimidir :)

      Yakası kürklü ceketler son zamanların en şık trendlerinden birisi,siyah olanı açık mavi/koyu mavi kot olanları,yeşil/kahverengi kadife olanları,boyfriend olanı/olmayanı...
      Bende bayılıyorum bu yakası kürklü ceketlere ve dolabımda şu an giymek için bir tane duruyor.Fakat almadan önce internet sitelerini araştırıp pek bir şey bulamamıştım."Ya bu insanlar nerden buluyor" diyordum. Bu şekilde düşünenler için yazıya internet sitelerini de ekleyeceğim. Fakat yine dediğim gibi internette çok fazla görsel bulamadım bulabildiklerimi ekledim..♥


     Siyah olanlarından bahsetmek istiyorum o kadar tarz ve güzel duruyor ki! Kombinin star parçası oluyor. Hazırlanmaya vaktiniz olmadığı günler giyin ve evden çıkın sizi ne kadar şık ve özenli gösterecek..Aynı şekilde kahverengi olanları da böyle, kombine bağlı olarak çok sportif de olabiliyorsunuz çok şıkta seçim sizin!
     Kot veya yeşil gibi daha farklı renklerde olanları ise çook marjinal ve tarz! Ben en çok şapka ile kombinlenmesini seviyorum. Özellikle altına beyaz bir spor ayakkabı ile çok güzel oluyor. 




   
     Bende Defacto'dan mavi kot olanını almıştım. Bence boyfriend olanları çok güzel duruyor. Eğer ceketin kendisi bol kesim değilse normal bedeninizden bir iki beden büyüğünü almanızı tavsiye ederim :) Markalar harici alışverişe açık biriyseniz eğer instagramdaki vintage butiklerin %80 inde yakası kürklü ceket çok ucuz fiyata satılıyor bulabildiğim butik ürünlerinin üstüne butiklerin ismini yazdım linkleri de yazının aşağısında mevcut,herhangi bir iş birliği veya ortaklık içerisinde değilim karşılaşabileceğiniz memnuniyetsizlikler şahsımla alakalı değil:)

Ceketlerin bulabildiğim Linkleri(Görseldekiler); 
Koton

     ➽OXXO
n11
    ➽shein
İnstagram butikleri:
maskbutik
    ➽kedicizmeli
caputvintage

               


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum