Karantina Günlükleri #4

By Gizem - 18:09



23 Mart 2020

↬Sonunda bugün erken uyanabildim..Alarmım 10 da çalmasına rağmen yatağın içinde dönüp durma halinden 10.30 gibi kurtulup ayaklandım.İlk işim meditasyon yapmak oldu.

😻Meditasyon yapmayı çok seviyorum.Ruhumun dengelendiğini hissediyorum,iç huzuruma çok iyi geliyor. Yaklaşık yarım saatlik bir meditasyonun ardından yatağımı,odamı,gözüme batan ne varsa onları topladım,ruhumdan sonra sıra fiziksel dağınıklığı toplamaya gelmişti yani :)

💚Birkaç gündür yapmadığım için büyük vicdan azabı duyduğum bir şeyi yaptım ve okumak için can attığım kitabımın başına oturdum. Virginia Woolf- Kendine Ait Bir Oda

↬Sırada güzel,besleyici bir kahvaltı var..Eskiden hiç sevmezdim kahvaltı yapmayı.Günün en sevdiğim öğünü akşam yemeğiydi ve kahvaltıyı hep es geçerdim. Çok hata etmişim sanki. Aile evinden çıkınca gün boyu zinde kalmak için kahvaltının çok önemli olduğunu fark ettim.Şimdilerde önemsiyorum.

↬Yine karantina günlerimde vaktimi en çok geçirdiğim şeyi yaptım veee dizi izledim! Buraları es geçiyorum artık.

💚Spor yaptım! Normalde çok fazla spor yapan biri değilimdir zaten ama aynaya baktığımda dümdüz bir karın görmek için bu yola baş koydum ey dostlarım! O karın kası yapılacak..Hani karın kası olmasa da dümdüz bir görüntü? Belki? Deneyeceğim :))) Youtube dan karşıma çıkan ilk evde spor videolarından birini açıp izleyerek eş zamanlı şekilde yaptım. Daha önceden bildiğim birkaç hareketi de en son kendim ekledim. İyice terleyip bugünün aktivitesini kafada checkleyince duşa girdim. Bu saydıklarımın hepsi çok değerli şeyler benim için. Bütün gün evde bomboş oturmak vicdan azabı çektiriyor bana. Kendim için  bir şeyler yapmayı çok seviyorum, çok önemsiyorum.

Gta Vice City ??? Ne alaka diyeceksiniz :D Çocukluğumda çook sevdiğim bir oyundu, evde çok sıkıldığım için bilgisayara tekrar yüklemeye karar verdim. Gerçekten çok vaktimi alıyor ama çok seviyorum.

😻Genel olarak günüm böyle geçti. Kitap okuma, spor yapma gibi aktivitelerle geçirdiğim için günü karantina sürecimdeki en dolu dolu geçen günlerimden biriydi. Her geçen gün daha da kötü haberler alıyoruz. Hasta sayısı,vefat eden sayısı sürekli artıyor.. Daha da artacak diyorlar. 65 yaş yasağı şu an gündemde ama uymuyor yaşlılarımız işte uymuyor. Yine de çok sert dille uyaran insanlar var çevrede,herkes onların iyiliğini düşünüyor ama en önemlisi kesinlikle üslup ya! Değer verelim,kalp kırmayalım,üzmeyelim. Umarım bu süreci en az hasarla ülkece,dünyaca atlatabiliriz.



HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..



Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

11 yorum

  1. bu ara bolca karantina günlükleri okuyoruz sağlıkla kısa sürede atlatalım inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir an önce biter sağ salim kurtuluruz sağlıklı bir şekilde :(

      Sil
  2. Gönülden âmin canım benim...bizde meloşla film izliyoruz tâbi kemal sunal 😊sevgiler canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevgillleerr çoook :)) İnşallah bir an önce atlatırız, senden de yazılar bekliyorum neler izliyorsunnuz falann bizimle de paaylaş

      Sil
  3. Gündem korona virus sabah kalvaltınızı ihmal etmeyin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru çok teşekkürler inşallah hepimizin sağlıklı bir şekilde bir an önce atlatırız

      Sil
  4. Gta Vice City,bizimde halen bile severek oynadığımız eskimeyen bir oyun..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu görmek ne kadar güzel acaba yazmasam mı blogta diye düşünmüştüm sevindim :)) Sağlıklı günler diliyoruuum

      Sil
  5. gerçekten de zor bir süreç. Ben korkarım kilo alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buzdolapları artık soğutma işlevini göremiyor sayemizde aç kapa aç kapa ahahha, herkes aynı durumda vallahi inşallah sağlıklı bir şekilde bir an önce atlatırız, sevgiler :)

      Sil
  6. Ben bu süreçte çok fazla yemeye başladım :( Ev abur cubur dolu sıkıntıdan sarıyorum. Uyku düzenim alt üst oldu düzeltmem şart :)

    YanıtlaSil