Atiye Dizisi (Spoiler yok)

By Gizem - 10:00





Merhaba dostlarım! Atiye dizisi hazır gündemdeyken ben de diziyi izlemiş sindirmişken hemen bir yazısını yazıp sizlerle paylaşmak istedim. Ben diziyi dört beş gün önce bitirdim, bir solukta bitti zaten.


Dizi bir sezon sekiz bölümden oluşuyor. Bölümler aşağı yukarı 45 dakika. İlk bölümden itibaren merak duygusu, bildiğimiz oyunculara olan güvenden ötürü izleme duygusuyla dediğim gibi bir solukta bitirebileceğiniz şekilde dizi kendine çekiyor. “Atiye oyuncu kadrosunda Beren Saat, Mehmet Günsür, Metin Akdülger, Melisa Şenolsun, Başak Köklükaya, Civan Canova ve Tim Seyfi gibi isimlerin yer alıyor.”   Göbeklitepe üzerinden yürüyen bir hikayesi var, yapılan bir kazı çalışması ile hayatı değişen Atiye ve kazının arkeologu Erhan ön planda dizi boyunca. Dizideki karakterlerin yine birçok yerli dizilerimizde olduğu gibi lüks bir yaşantısı var. Beni rahatsız eden birkaç ayrıntı var bunları spoiler vermeden buraya nasıl aktarabilirim diye düşünürken biraz zorlanıyorum ama gerçek hayatta çevremizdeki bir insanın başına ilginç bir olay,olağanüstü bir tesadüf gelmiş olsa farkettiğimiz veya öğrendiğimiz an çok şaşırırız,insanın aklını kurcalar vs ama dizide bu şekilde bir olay ne hikmetse başrol oyuncumuz Beren Saat yani Atiye’nin başına gelince çevredeki herkes ‘ee be olmuş ?’  havasına bürünüyor bence saçma,tek bir karakter değil birçok kişi gizemli olayın peşinden gidebilirdi. 





Dizi 2. Sezon onayını bile almadığı için finalde 8 bölüm boyunca izleyip merak ettiğimiz şeyler cevaplanmalıydı, en azından bir kısmı. Belki her dizide olabileceği gibi yeni bir sır atılabilirdi ortaya ki öyle de oldu ama izleyiciyi tatmin etmeliydi, finali asla böyle bitmedi soru üzerine soru varken pat diye dizi bitti. Bu da en çok canımı sıkan noktaydı.

İnternette şöyle bir yorumlarına baktım bahsedenini göremedim ama Çağatay Ulusoy’un başrolünde olduğu ilk Netflix dizimiz olan Muhafız ile çok fazla benzer noktası var gibi geldi bana. Efektler,çekim kalitesi ve senaryo bana göre bu dizide çok daha iyiydi ama karakterler arası benzerlik, yardımcılar arası benzerlik,kötü adamlardaki benzerlik hep aynıydı. Hangi karakterin ölüp ölmediği bile bence...


Beren Saat’in oyunculuğuna çok laf edildi hatta ve hatta her dizisinde aynı oyunculuğu sergilediğini söyleyenler oldu ama Aşkı Memnu’yu seven biri olarak bunu doğru bulmuyorum. Oyuncluk sanatçı,cool bir karakterin rahatlığı ve sakinliği içindeydi. Ne bekleniyordu anlamadım.


Diziyle ilgili yorumlarım bu şekilde. Spoiler vermeden paylaşım yapmak istedim. İzleyenler varsa fikirlerini çok merak ediyorum lütfen yorumlarda buluşalım. Bizim ikinci Netflix dizimiz ne olursa olsun piyasayı keşfetmenizi isterim bence izlemelisiniz :)  




Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. daha izlemedim, izlemek istiyorum ama ne zaman kısmet olur bilemiyorum....

    YanıtlaSil
  2. Henüz izlemedim ama en kısa sürede izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. En kısa zamanda izleyeceğim çok merak ediyorum. Bu arada blog tasarımımız aynıymış şimdi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy evet aynıymış seviyorum ben bu temayıı :)))

      Sil
  4. Ben izledim ve beğendim diziyi. Zaten Göbeklitepe benim çok ilgimi çekiyor. Oyunculuklar da iyi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunculuklar falan bence de iyiydi :) Ben sonunu sevemedim ama :(

      Sil