Affetmiyorum

By Gizem - 22:35

  Ben bu gece affetmiyorum, en çok da kendimi. Kalsın burda unutmak istediklerim. Hepiniz kalın gelmeyin peşimden.

Çocuktum ben,gülerdim.
Mutluydum ben,güçlüydüm herkesten çok.
Bahardım,yazdım,kıştım
Şimdi yalnız yağmur var üstümde.
Gelmeyin nolur bırakın beni kendimle.

Okumayacak hiçbiriniz benim tınımda
Duyamayacaksınız kafamdaki sesleri
Siz sadece çekin ellerinizi üzerimden
Nolur bırakın çocukluğumu almayın benden

Kim susturdu beni, bağırıyorum duymuyor musunuz?
Anne bir kerecik dön bak,beni görmüyor musunuz?
Yapamam ben her şeyi başaramam işte
Yaşayamıyorum diyeceğim, bu laf da çok 'klişe'

Affedemem sizi bırakın ellerimi
Geride kalın hepiniz unuttum çoktan kendimi
Kırıldığım kadar kırmadım ne suçum var söyleyin
Hayır konuşmayın nolur çözün dizlerimi

Affetmiyorum işte en çok da kendimi
Beceremedim ben düzgünce hiçbir şeyi
Can evinden de vurmadım kimseyi
Yandı içim kavruldu verin hesabını
Vazgeçtim bırakın beni verin bana kendimi



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

5 yorum

  1. Verin bana kendimi ...her telden şef güzel arkadaşım ve senin güzel yazinin şu aralar ruh halimi anlatan satırlardan olmuş gerçekten yüreğine kalemine sağlık canım benim sevgiler ❤ 😊

    YanıtlaSil
  2. aslında her birimizin arada içinden geçenler dimi.. ama kendimizi affetmek affedebilmek gerek..

    YanıtlaSil
  3. Merhba blogunuzu ziyarete geldim. Sizi de bloguma beklerim.

    YanıtlaSil