Yemek Fişinden Dövme Yaptırdı!

By Gizem - 13:33



Yaptırılan dövmelerin modası geçse bile dövme yaptırmanın modası hiçbir zaman geçmez ilerleyen yıllarda da bunun değişeceğini hiç zannetmiyorum! Geçicisi,kalıcısı,flash tattoo su... 
Kimi zaman beğendiğimiz bir simge,yüz,hayvan vs yaptırırken bazen de çok anlamlı manevi olan bir şeyler yaptırabiliyoruz. Ama bunu hiç görmediniz! Yemek yediniz ve gelen hesaptan dövme yaptırdınız,hem de kalıcı?? OLAMAZ!

Norveç'te yaşayan 18 yaşındaki çapkın Stian Ytterdahl dövmenin sahibi. İşin aslı şöyle çok çapkın olan Stian'a arkadaşları vazgeçmesi için bir ceza veriyor.( Sınırı bu kadar aşan neydi merak ediyorum doğrusu 😂)  İki seçenek sunuyorlar ya barbie dövmesi yapacak ya da yedikleri yemeğin fişini sonsuz kadar bedenine hapsedecek...

Bana kalırsa barbie yaptırdığında onu başka bir şeye dönüştürmek daha kolay olurmuş ki o da bu durumdan şikayetçi 50-60 yaşlarına geldiğinde bu durumun şimdiki kadar eğlenceli olmayacağını düşünüyor :))

Dövmeniz var mı,yaptırmayacaksanız bile yaptırsaydım şunu yaptırırdım dediğiniz bir şey var mı? Şu anlık kolumda geçici bir dövme var ilerisi için konuşmak erken ama yaptıracak olsam manevi değeri yüksek bir şey ya da sıkılmayacağım bir dövme olması için uğraşırdım. Uzun bir zamandır kulak arkası dövmelerini beğeniyorum aşağıya bir kaç tane ekledim sizce nasıl? 😊






Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

28 yorum

  1. Açıkçası yemek fişinden dövme yaptırma olayını ilk defa duydum :)
    Enteresan olmuş :)
    Kulak dövmesi de hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Yemek fisi oldukca komik 😅 belki baska bi formatta fis seklini koruyup anlamlı birseyler yazsaymıs iyi olabilirmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediğin gibi fiş şeklini koruyup anlamlı bir yazı olsa süper olurmuş :)

      Sil
    2. evet çok mantıklı ama işte o zaman çapkınlığına bir ceza olmazdı bence :))

      Sil
  3. Ne yalan söylüyüm ben beğendim :D Barbie yerine bunu yaptırması güzel bir anı olmuş erkekse birde sorun yok bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben vücudum da bir yemek fişi taşımak istemezdim tabii bakış açısına göre kişiden kişiye farklılık gösteriyor bu durum :D

      Sil
  4. Allah akıl dağıtırken uyuyomus galiba 😁 bende yok dövme cok sevmiyorum. :) Ama kulaktaki yakismis canm 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende dövmeyi hem seviyorum hem de sonsuza kadar vücudumda olmasından sıkılırım gibi geliyor valla zor bir konu :D

      Sil
  5. hehe eğlenceliymiş. (ya blog toplantısında herkes olur ki. yaşla bi ilgisi yok ki yani. herhalde öğrenciler de olur ki. bak orda yazdığım linke bi sorsanaaa için rahatlasın yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hemen bakıyorum biraz heyecanlandım deep :))

      Sil
  6. :)) ilginçmiş..dövme yaptırmayı pek denemedim ve açıkçası da hiç sevemedim..ama lazım olursa ilerde vücuda zarar vermeyen doğal yöntemlerle yapılan dövmeleri tercih ederim herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mantıklı ama kalıcı olmayacağı için hint kınası tarzı bir şey olabilir :))

      Sil
  7. o yazımda blogçular sana cevap verdi baak. başka öğrenciler de gelecek zaten. o bloga git de ismini yazdır seen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogun sahibine gidip bir bakayım şu buluşmaya haber verdiğin için çoook teşekkür ederim :))

      Sil
  8. Ben de hem istiyorum dövme yaptrımayı hem de sıkılırım diye çekiniyorum, kararasız kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle! Çok zor bir seçim gerçekten :)))

      Sil
  9. Bir ara bende düşünmüştüm ama asla eyleme dökemedim 😄 Bir gün yaptırırsam yunus ya da burcumun simgesini yaptırırım. 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yunus güzel fikirmişte ben kesin sıkılırım yaa :D

      Sil
  10. Çok değişik bir fikirmiş gerçektenn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değişik bir ceza desek daha doğru olur, hatta iyi bile olmuş :D

      Sil
  11. Ah keşke Barbie yaptırsaymış kötü olmuş fiş :D

    YanıtlaSil
  12. #BirYaşımaDahaGirdim :)

    https://www.facebook.com/BirYasimaDahaGirdim/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Link bırakarak paylaşım yaptığınız için teşekkür ederim :)))

      Sil
  13. ben kalıcı dövme yaptırılmasını çok doğru bulmuyorum fikirler değiştiğği için pişman olma ihtimali yüksek:) ama yazı çok eğlenceli olmuş:) stian'ın yerinde olmak istemezdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dövme yaptıracak bir insanın hayatı boyunca sıkılmayacağı bir şey olmalı :))

      Sil
  14. Dövme işi büyük cesaret hele ki ilersini düşünmek sıkıntı. :D İnsanı hep bir şey sahibi yapan sinirleri oluyor. :D

    YanıtlaSil