Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı *5

By Gizem - 16:07




5. En son ne zaman kayboldun? Hikayesini anlatsana? 

En son ne zaman kayboldum acaba...Güzel soru beni gerçekten düşündürdü. Şu an yaşadığım hayata gerçekten çok şükür önce bunu söylemek geldi içimden. Sanırım Eylül sonu gibi yeni bir yere taşınmanın getirdiği bir kayboluş halindeydim. İnsan konfor alanından çıkınca sürekli eski konforuna geri dönmek istiyormuş. Böyle bir şeyin çok güzel bir tecrübe olduğunu ve insana inanılmaz şeyler kattığını o dönemlerde bilmediğim için üzerimde hem heyecan hem de mutsuzluk vardı. Olduğun ortama,insanlara hatta havasına bile alışmak zaman alıyor illaki. Kara kara ne yapsam diye düşündüğüm,kendimi yalnız hissettiğim çok fazla gün ve gece oldu. Geri dönemeyeceğim ama kalmaktan da mutlu olmadığımı düşündüğüm bir noktadaydım. Çok şükür insanoğlu her şeye alışıyor ben de yeni yerime alıştım yeni şehrime hatta havasına :) Şimdi karantina süreci olduğu için o eski konfor alanıma geri döndüm ve inanın gittiğim yeri şu an çok özlüyorum!  Evet burada her şey yolunda ama alışmışım bile oralara çoktan.. Tabii alıştıktan sonra yine kendimi kötü hissettiğim bir dönemim oldu aralık,ocak ayı gibi bunu da inkar edemeyeceğim. Çevremdeki insanlardan pek memnun olmadığım, zevk alamadığım bir dönemdi benim için. Eski arkadaşlarımı, eski çevremi özlüyordum. Ama o günler de geçti. İnşallah bu karantina günleri de geçecek şimdi sırada o var. Sağlıklı bir şekilde bu süreci de atlatıp yine dışarıya çıkarız, kahkalarımız sokakları inletir inşallah :) 



Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz

  • Share:

You Might Also Like

3 yorum

  1. İnsanoğlu her şeye alışıyor değil mi? Gördüğümüz günden geri koymasın Rabbim, huzurlu mutlu günler dilerim.☘️

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten öyle herşeye alışıyoruz ..İnşallah canım Amin Amin ...sevgiler ...

    YanıtlaSil
  3. Yer değiştirmek zor gerçekten, hayalini kurarım zaman zaman ama gerçekten olsa yapabilirmiyim bilmiyorum, alışkanlıklarımızın sınandığı günler, olmaz diye birşey yok sanırım :)

    YanıtlaSil