Avon True Nutra Effects Spf20 Nemlendirici

By Gizem - 09:00


Herkese merhaba!
Bugün sizlere Avon'un nemlendirici kremini incelemek istiyorum. 

  Daha önce iki tane daha kullandım Avon'un gündüz kreminden. Diğer ikisi spf 15 içeriyordu,bitenler yazımda bahsetmiştim. (buraya tıklayarak o yazıya gidebilirsiniz!)
Bu ürün spf 20 içeriyor,ambalaj renginin de turuncu olmasıyla daha çok yaz kullanımına uydurmaya çalışmışlar. Normal ve donuk ciltler için tasarlanmış.



  Ben makyaj öncesi ve duştan çıktıktan sonra kullanıyorum genelde bu kremi. Cildimin daha parlak ve sağlıklı görünmesini sağlıyor. Normalde krem sevmeyen biri olarak bunu kullanıyorum çünkü çok yağlı bir his bırakmıyor. Emiliyor ama yine de yağlı yapısını hissedebiliyorsunuz.Cildim karma ve sivilceye müsait olmasına rağmen hiç sivilce yapmadı bu da benim için çok büyük bir artısı. 




  Avon True Nutra Effects serisinde birçok krem var. Spf farklılığı olan,gece,gündüz,kırk yaş üstü kremleri olarak birçok çeşitle çıkıyor karşımıza. 

  Avon True Nutra Effects Spf20 gündüz kreminin şu anki internet fiyatı !5.50 TL Avon'un internet sitesinden ürüne ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz!

  Genel bahsedecek olursam benim severek,memnun kalarak kullandığım bir kremdi. Ama bir daha almayacağım.Okuduğunuz için teşekkür ederim, sevgiler!





Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

    • Share:

    You Might Also Like

    1 yorum