Blog Misafiri

By Gizem - 18:16



🙋🏼Merhaba dostlarım! Bugün aklıma bir fikir geldi. Onlarca keşfetmediğim,henüz adını bile duymadığım blogger var. Blog keşif etkinlikleri evet eğlenceli oluyor ancak farkettim ki çoğu kişi link bırakıp yazıdan çıkıyor.(onları birazcık ayıplıyorum) Daha önce yapıldı mı hiçbir fikrim yok ama ben yeni bir etkinlik/mim/tanışma başlatmak istedim. 

Blog Misafiri nedir? Kendi blogunuzda başka bir blogger arkadaşımızın bir yazısını paylaşmak. Olay şöyle;
Bu etkinliğin altına belirttiğim süreye kadar yorum yapan arkadaşları kendi aralarında eşleştireceğim. Eşleşme işlemi karşılıklı olmayacak. Senin blogunda yazı yazan arkadaşa değil kendi eşleştiğin kişiye yazı yazacaksın. 

Benim açımdan herkes saygı çerçevesinden çıkmadan,din,dil,ırk,siyaset tarzı konulara girmeden eşleştiği kişiye bir yazı yazsın. Ama aranızda ben tema/konu düzenimi bozmak istemiyorum konumu kendim belirleyeyim diyen varsa yorumun yanına konu fikrini not düşebilir. Ama bloglarımıza yeni bir renk gelmesi açısından konu belirtmemenizi tavsiye ederim :)

Katılım şartları:

🌸Yeni yazılarımdan,etkinlik sonuçlarından hemencecik haberdar olabilmek için izleyiciler kısmından beni takip etmeniz :) (Başlarda zorunlu tutmamıştım ama yine link bırakıp kaçanlar olmuş👊🏻)
🌸Blogunuzun linkini ve mail adresinizi yorumlara bırakmak(eşleştiğiniz kişinin yazı gönderebilmesi için) :)
🌸Daha çok kişiye duyurmak isterseniz google+ da paylaşabilirsiniz bu size kalmış:)
🌸Konu belirtmek isterseniz yorumunuza eklemeyi unutmayın:)

Para karşılığı olmadan bu şekilde iş birliği içine girmek bence işi daha zevkli ve samimi hale getiriyor!

Yorumlarınızı bekliyorum,kendimi de dahil edeceğim eşleşme kısmına:) 

Son katılım tarihi: 25.09.2017
En geç bir hafta içinde eşleşmeleri buradan duyururum,bloglarınıza yorum olarakta dönüş yaparım:)

  • Share:

You Might Also Like

20 yorum

  1. Bloggerlerin etkileşimi için cok guzel bir etkinlik dusunmussunuz.

    Tarih üzerine blogum bulunmakta sadece Tarih üzerine yazilar yaziyoruz. Eslesecegim blog tarih üzerine yazmasi gerekmektedir.

    Ben ise eslestigim kisi ne derse yazabilirim.

    cenkmurat.mc@gmail.com

    tarihkovani.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Desteklediğim bir etkinlik ancak maalesef ben yer alamayacağım.

    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Biz de blogumuza ekledik böyle bir kısım ancak duyurusunu, katılımcısını bulamadık.

    Blogumuzda moda, makyaj ve magazin hariç her konuya yer veriyoruz.

    http://www.kitabinka.com

    sinemakyolll@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Ben blogunuzu bu paylaşım sayesinde fark ettim mesela,ne güzel oldu:) bana da beklerim tabiki:)
    Mim, etkinlik konularını pek bilmiyorum ama ben katılmak isterim :)
    hayatciviltisi.blogspot.com.tr

    hacercelik06@gmail.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mim etkinliği değil. )

      Bloggerler karşılıklı birbirine yazi göndermesi..

      .))

      Sil
    2. "Daha önce yapıldı mı hiçbir fikrim yok ama ben yeni bir etkinlik/mim/tanışma başlatmak istedim. "
      Bu sözüne istinaden öyle yazdım Murat kardeşim:)
      Yani demem o ki : bu tarz etkinlikleri pek bilmiyorum daha önce katilmadim ama bu etkinlik güzel,buna katılırim,yazı gönderirim yazı kabul ederim:)))

      Sil
    3. Hee ben anlamamışım o zaman .)

      Kusura bakmayın 😔

      Aynen böyle etkinliklere katilimi artirmak lazım. Etkileşim bloglari canlandirir dusuncesindeyim..

      Sil
    4. Estağfurullah ne kusuru...
      Ben de aynı dusuncedeyim arada bir canlılık gelir bizlere ve bloglarimiza :)

      Sil
  5. hadi bakalım bende varımmm
    https://tulin-art.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Bende varim ne guzel dusunmussunuz https://renklerinbinbirtonu.blogspot.com.tr/?m=1 mervedurmus46@gmail.com
    Blogum kisisel oldugu icin eslesecehim kisi her turlu yazabilir

    YanıtlaSil
  7. ne yalan sölim ben bu gibi şeylerde pek becerikli olamıyorum.. :) itiraf edeyim bayanlar kendi aralarında daha iyi işler çıkartıyorlar.. :)) güzel bir etkinlik.. :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Blogumda yazdığım kısa hikayelere yer veriyorum ama çok yeniyim
    https://blogbydmll.blogspot.com.tr/
    damlaavx@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Merhaba,
    güzel bir uygulama olur.
    Bende varım.
    Kişisel bir blogum var.Aklıma geleni,öğrendiklerimi,o gün ne hissedersem onu yazarım.
    Sevgiler

    https://incidennotlar.blogspot.de

    YanıtlaSil
  11. Paylaşalım katılım çoğalsın :)
    Yazıları merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  12. Misafir blogculuk gibi bir etkinlik sanırım.

    YanıtlaSil
  13. Baya katilim olmus, bence cok iyi fikir Gizem harika dusunmussun 💛 bu etkinlikte yer alamam yazi hazirlayacak vaktim yok su siralar ama digerlerinde neden olmasin 😚

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, ne kadar hoş bir etkinlik düşünmüşsünüz. Bende bu etkinlikte yer almak isterim elbette :)
    Google+ adım; Connect Weirds
    Blogum; https://connectweirds.blogspot.com.tr/ daha çok animeler üzerine yazıyorum bu ara ama kişisel blog diyebiliriz sanırım blogum için. Henüz çok yeni olduğum için hepinizi bloguma ziyarete beklerim.
    Mail adresim de; connectweirds@gmail.com
    Teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  15. Bu tür etkinlikleri kesinlikle destekliyorum.Bu yayını sosyal medyada da paylaşacağım.Kendi bloguma ve işlerime zor yetiştiğimden etkinliğe katılamayacağım.Güzel bir birlik oluşturması dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  16. Bir blogtan daha fazlası, bir içerik paylaşım platformu amacıyla açtığımız blogta istediğiniz konu hakkında yazı yazabilir, her yazının altına link bırakıp backlink alıp Google'da sıralamanızı yükseltebilirsiniz.

    Yazar olmak (veya yazı göndermek) için tek yapmanız gereken bana mail atmak;
    teknoburgers@gmail.com

    http://armutluborek.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil