Gratis İndiriminden Aldıklarım #2 | 2017

By Gizem - 11:00


💙Herkese merhaba! Başlıktan gördüğünüz üzre bu yazıda indirimi boş geçmeyerek neler aldığımı göstereceğim 😅 Çok bir şey almadım sanki.Temel ihtiyaç gibi oldu biraz.Lüzumsuz bir şeyler yoktu içinde.Neyse çok konuşmayayım.. İyi okumalar :))

  💗Bu kaşık fırçalar çook uzun zamandır gündemde. Çok kez almaya karar verip "aman olmasa da olur" dediğim bir ürün. Daha önce indirimden 10 TL ye düştüğünü görmüştüm ama almamıştım. Bu defa almayı tercih ettim. Yine indirimden 10 TL ye düşmüştü. Kapatıcı uygulamak için zaten fırçam ve süngerim var bu ürünü sadece denemek için aldım, ihtiyaç değildi.Kılları yumuşacık. İz yapmıyor. Ben beğendim 👍
Marka:Eklips


 💗 Daha önceki alışveriş yazılarımda da sıkça bahsettiğim favori eyelinerım. Her bitirdiğimi saklasam üç yılda onlarca ürün birikmiş olurdu 😅 Uzun süredir başka markalara hiç yönelmeden Master Precise  kullanıyorum. Siyahlığı,uzun süreli kullanımı,kolaylığı. Her daim favorim 👍
Fiyatı : İndirimli 20/23 TL (hatırlayamadım)

   💗Gizem'in alışveriş yazısını olmazsa olmazlarından ojeeee 😄😄 Bir aydır kendisiyle bakışıyordum. Ama bir oje için uzun bir sırayı beklememek adına hep pas geçmiştim. Bu alışverişe nasipmiş. Çok güzel bir mavisi var. Birçok markanın ürününe baktım ya daha yeşili, ya daha koyusu/açığı vardı ama tam bu renkte olanını görmedim.Uzun tırnakta özellikle çok güzel duruyor. 
Ojenin numarası:654
Fiyatı: 6 TL 



   💗 Deodorant kullanımı olarak iki aydır Rexona'yı tercih ediyorum. Bu ürünü ikinci alışım. Kokusu çok ferah çok güzel. Kıyafetlerin üstüne kullanmıyorum çoğu zaman ama kalıcı bir iz yaratmıyor. Şekerli,çiçekli falan kokular bana göre değil hem çok çabuk uçuyorlar. Bu ürün favorim. 
Fiyatı: İndirimli 10 TL 


  💗  İhtiyaca yönelik bir alışveriş olmuş 😅 Hep biten favori ürünlerime yönelmişim şimdi farkediyorum 😍
Yine bir favoriden devam. Bir senedir bu rujdan başkasına neredeyse elim gitmiyor. Hem tenime,hem de her kombine bu ruju çok yakıştırıyorum. Rengi,kokusu,yapısı. Bittikçe yenisini almaya devam edeceğim. Bu ikinci alışım.Tavsiye ediyorum 👍
Adı: The Balm Charming
Fiyatı: İndirimli 27 TL 

Veee son ürünümüüüz :)) 



 💗 Saç spreyleri alırızz çünkü saçımız hemencecik düşer,söner,bozulur. Ama bazı spreyler var ki yapıştırıcıyla tutturmuşuz gibi sertleştiriyor saçı. Hiç kullanamam öyle güçlü ürünleri. İnternetten araştırıp almıştım bu spreyi daha önceki alışveriş yazımda da vardı. Güç seviyesi 4 schwarzkopf markasının 2 numarasına falan denk gelir. Sertleştirmiyor, gün içinde dalgaları tutmaya yetiyor. Beni tatmin etti fiyatı da ucuz; 6 TL

  Alışveriş yazım bu kadardı.Hepsi içime sindi, neden aldım demedim.Zaten daha önce kullandığım ürünlerdi, severek kullanmaya da devam edeceğim. Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 😍😍💙

SİZLER BU İNDİRİMDEN NELER ALDINIZ ? BOŞ MU GEÇTİNİZ ? YORUM YAPMAYANIN HİTLERİ DÜŞSÜN 😊 BİRAZ ZALİMCE OLDU SANKİ ? 😅





Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

24 yorum

  1. Cok guzeller guke gule kullan😍😘

    YanıtlaSil
  2. Eyeliner benim de aklimda, hepsini gule gule kullan. Ben bos gectim bu indirimi, sonrakilerde ins 😁💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsın bu indirimler hep cebe zarar 😂😂 çok teşekkür ederim 😍

      Sil
  3. Indirim dönemlerini kaçırmamak lazım,ne güzel bak ihtiyaca yönelik almışsın sen de..Güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  4. Ojenin rengine bayıldım 💙 hepsini güle güle kullan canım çok güzeller😍😍

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller ürünler almışsın canım :)) Ojenin rengine bayıldım <3 Ben de bakacağım mutlaka, güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. Bende the balm charming rengini sürekli kullanıyorum fakat bu sefer pastelin 20 numarasını denemek istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pastelin rujlarını çok merak etmeme rağmen indirim zamanı anında tükendiği için bildiğimden devam ettim 😂😍

      Sil
  7. Güzel alışveriş olmuş canım, güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil
  8. Canmm fiyatlari gercekten cok uygunmus. Eyeliner cok güzelde.sürmesi zoruma.gidiyor :)

    Rexonayi bende severim. İyi günlerde kullan tatlm 💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem ablaam 😍😍💕

      Sil
  9. ay bunlara çok ihtiyacın var sanki deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin blogumda görmeyeli uzun zaman olmuştu deepcim 😂💕 Çok teşekkür ederim 😍

      Sil
  10. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  11. Master piece eyelineri cok merak ediyordum :)

    YanıtlaSil