Doğal Taşlar ve Özellikleri

By Gizem - 18:16



🍀Yakın zamanda gittiğim bir Karabük/Safranbolu gezisinde girdiğim doğal taş dükkanlarından birinde elime taşlarla ilgili bir broşür geçti. Ben de bu güzel bilgileri sizlere aktarmak istedim. Yararlı ve keyifli bir yazı olacağını düşünüyorum iyi okumalar! :)

BURÇLAR VE TAŞLAR
İlk olarak burcunuzun bütünleştiği/uyum sağladığı taşı öğrenerek başlıyorsunuz bu işe,hadi bakalım burcunuzun taşını bulun :)

KOÇ
Akik, Sitrin,Jasper,Kantaşı,Yakut Hematit,Ametist,Akuamarin 

BOĞA
Turkuaz,Krizopras,Safir(mavi),Mavi Akik,Zümrüt

İKİZLER
Akik,Turkuaz,Kuvars,Krizopras

YENGEÇ
Kuvars,Krizopras,Peridot,Aventurin,Akik,Ametist

ASLAN
Akik,peridot,Kuvars,Ametist,Kehribar,Sitrin,İnci,Mavi Topaz

BAŞAK
Akik,Turkuaz,Opsidyen,Yeşim,Kaplangözü,Sitrin,Topaz

TERAZİ
Akik,Turkuaz,Opal,Mercan,Lapis,Lazuli,Pembe Kuvars,Akuamarin, Yeşim,Dumanlı Kuvars

AKREP
Ametist,Pembe Kuvars,Obsidyen,Lal,Kağlangözü,Mercan

YAY
Ametist,Topaz,Mavi Akik,Turkuaz,Peridot,Jasper,Kaplangözü,Sodalit,Lapis,Lazuli

OĞLAK
Akik,Kehribar,Oltu,Malakit,Yakut,Jasper

KOVA
Ametist,Kristal Kuvars,Akik,Yeşim,Lal,Zirkon,Mavi Akik

BALIK
Ametist,Optal,Aytaşı,Pembe Kuvars,Jasper,Mercan

TAŞLAR VE ÖZELLİKLERİ

Broşürün içinde 69 tane taş ve özelliği olduğu için ben birkaç taştan bahsedebileceğim sadece maalesef,artık burcunuzun taşını bildiğiniz için buraya koymadıklarıma internetten bakabilirsiniz :) 

💚Aytaşı: Olumsuz enerjiye kalkandır.Yaşama sevinci verir.Rüyaların net hatırlanmasını sağlar.Tokluk hissi oluşturur.Kilo vermeye yardımcı olur.Bağışıklığı güçlendirir.

💙Akik:Stresi yok eder,akıl ve mantık gücünü geliştirir,nazara karşı korur, hamilelikte anne ve bebek sağlığı için faydalıdır. 




💛Pembe Kuvars: Özgüven duygusunu arttırır ve duyguları dengeler.Böbrekler,akciğerler ve bedenin ısı sistemini düzenler.Kalp için faydalıdır.

💚Ametist:Aşk taşıdır.Negatif enerjiyi alır.Depresyona faydalıdır ve şifa bakımından en güçlü taştır.Migren ve baş ağrılarına iyi gelir.





💙Turkuaz:Nazara karşı etkilidir. İletişim,dostluk sembolüdür. Kemik erimesi ve migrene iyi gelir.Kan dolaşımı,solunum sistemi ve ciğeri destekler.

💛Akuamarin: Bereket ve uğur taşıdır. Sezgileri kuvvetlendirir.Strese iyi gelir,özgüveni arttırır.Astım,bronşit,tiroit e iyi gelir.


💜Kehribar: Ağrıyan yerlere koyulduğunda ağrıyı hafifletir.Soğuk algınlığı,bronşit, guatr tedavisinde kullanılır. Sol elde oynandığında bedenin elektriğini toplar. Depresyona faydalıdır.

💚Peridot(bundan çok kişiye lazım bence😜): İyimserlik verir,kaygıyı azaltır.Kıskançlık ve egoistlikleri yok eder! Neşe ve sevinç verir.

💜Sitrin: Başarı taşıdır.Anti oksidan etkilidir. Negatif enerjiyi alır. Para taşıdır.

💙Kunzit: Fark ettirmeden sevgiyi çeken,cazibe oluşturan yetenekleri arttırır. Sakinleştiricidir. Duyguların dengelenmesine yardımcı olur.Kişinin kendisini sevmesini sağlar.
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


Ben taşları çok sevdiğim için belki sizin de ilginizi çeker diye paylaşmak istedim:)

💥Yazının başında bahsettiğim gibi broşürü bir dükkandan hediye olarak aldım. Korkmaz Bijuteri/Safranbolu(REKLAM DEĞİL) 
Ancak broşürün orijinal basımı okyanusdogaltas.com sayfasına ait fakat internette siteyi arattırdığımda bulamadım yine de emek diyerek buraya bırakayım sayfa adını :)


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

21 yorum

  1. Aslanın taşı Yeşim olsaymış yaaaa :)))

    YanıtlaSil
  2. Jeoloji muh. Bolumunu okurken tas dersek dersten cikarirdi Cengiz Hocamiz. Tas degil mineral diye de eklerdi 🙈 o geldi aklima.. Aslan burcu olarak Ametiste ve Kuvarsa bayilirdim💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel anıların hatırlanmasına vesile olduysam ne mutlu bana,sevgiler ♥

      Sil
  3. Ayy ne güzel bilgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ve okuduğun için teşekkürler :))

      Sil
  4. Dogal taslarin goruntulerine asigim galiba 💛

    YanıtlaSil
  5. Ametist gerçekten negatif enerjiyi alıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzüğünü ve kolyesini çok sık takıyorum ben de, hem güzel duruyor hem de negatif enerjiyi alıyor :)

      Sil
  6. Kuvars ve akik taşlarına bayılırım. :) Harika, bilgilendirici bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğun için ve yorumun için çook teşekkür ederim :))

      Sil
  7. Emeğine sağlık canım,enerji taşlarını çok severim.Ve blog haberlerinde varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim hemen bakıyorum ♥

      Sil
  8. merhabalar,çok güzel bir yazı ben de yarı değerli taşlarla ilgili bir sertifika programına katılmıştım eşsiz bir dünya gerçekten.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için ve okuduğun için çok teşekkür ederim,sevgileer :))

      Sil
  9. Cok renkli bir yazi olmus bu yaaa cok begendim canm eline saglik. Bende aslan burcuyum. Ama taslarin özelliklerini cok begendim benn 😘

    YanıtlaSil