Sevilen Ojeler Serisi | 1

By Gizem - 17:05



💥💥Herkese merhaba! Bugün severek kullandığım ojelerden bir kaç tanesini paylaşmak istedim. Oje delisi olduğum için çok fazla ojem var ara ara böyle beğendiklerimden sizlerle de paylaşmayı düşünüyorum :) Belki nail artta paylaşabilirim,neden olmasın ?



🌼Siyaha yakın tonlarda olan bu oje benim en yaz kış en sevdiğim ojelerimden bir tanesi. Koyu mor/bordo tonlarda. Aldığımda daha bordoya çalıyordu zamanla kullandıkça rengi değişti mora benziyor 😅
Marka:Pastel
Numara:44

🍁Tek başına sürüldüğünde dümdüz çok güzel bir duruşu var,asil. Ben değişiklik olsun birazcık yaza uygun olsun diye üzerine simli oje sürdüm öyle de çok tatlı oluyor,bir fikir olabilir sizlere de her ojeyi kurtarıyor bu simler. 
Marka:Alix Avien
Numara:164

➽Simli seriden devam edelim o zaman bu yazıda çok fazla parlak oje var 😅




🍀Çok uzun süre en pratik ve en şık bulduğum ojelerimden bir tanesi. Tırnakları çok bakımlı ve güzel gösteriyor aşırı özenli duruyor. Ama çıkartması da bir o kadar zor beş dakikamı falan alıyor simler pamuklara yapışıyor,çıkmıyor...  Çok seviyorum bu ojeyi,unutmuştum bir süredir yazı için ojelerime bakınca ortaya çıktı 😅
Marka:Avon
Numara: Stardust




🌻H&M nin ojelerini çok severek kullanıyorum. Küçük sarı oje üçlü bir set içindeydi. Renkli simli oje de tek başına kasanın yanında duruyordu indirim etiketi vardı 5 TL ye almıştım. 
Önce sarı ojeyi sürüyorum tırnaklarıma,başlı başına da çok güzel duruyor. Daha sonra üstüne bu renkli simli ojeyi sürüyorum. Herkes o gün tırnaklarıma bayılıyor. Alışveriş yazımda altına başka oje sürmeden fotoğrafını paylaşmıştım buradan! bakabilirsiniz.
Marka :H&M Nail Polish
Numara: Goldy Renk
Marka: H&M
Numara: Verdigris Renk




🌿Fotoğraflara dahil etmeyi unuttuğum canım ojem 😄Bir ara o kadar çok sık kullandım ki oje hemencecik yarıya indi. Sürümü kolay şık duran parlak ojelerden. Yanıma bir tane kurtarıcı oje alacaksam her kıyafetle neredeyse giden bu ojeyi alırım.
Marka: Note
Numara: 39 Antique Copper




🌸Son olarakta bu yeşil,mavi tonlarındaki değişik yansımalı ojeden bahsedeceğim. Tırnakta daha çok yeşil tonlarında duruyor ama açı ve ışığa göre mavi renginde görebilirsiniz. Alalı bayağı oldu, tırnakta çok güzel duruyor. Sürekli sil,sür yaptım yazı için çok iyi sürememişim görmezden gelin lütfen 😉😉
Marka: Sally Hunsen
Numara: 005 Plume

➽Ojelerimden 7 tanesini sizlerle paylaştım umarım siz de beğenmişsinizdir,hepsi tırnakta çok güzel duran ojeler fiyatları da çok yüksek değil. Nedense istemeden bu yazıya hep simli,parlak ojeleri koymuşum bir sonraki yazıda böyle olmamasına dikkat edeceğim.😜👍

HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..




Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Simli ojeleri bende beğeniyorum ama dediğin gibi çıkması ayrı bir dert ben parmak kadar alüminyum folya ve pamuk ile bastırarak çıkarıyorum iyi oluyor yine uğraştırıyor ama sade pamukla çıkarmak kadar değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yöntemmiş aklımda bulunsun deneyeceğim çok teşekkürler :))

      Sil