Golden Rose & Wet'n Wild

By Gizem - 17:03


Merhaba! Bugün bahsedeceğim iki üründe birbirine yakın renklerde ve benzer yapıda. Bir tanesi Golden Rose Velvet Matte Serisinden 16 Numaralı ruj diğeri ise Wet'n Wild Sand Storm isimli ruj. İkisi de Kahverengi tonlarda.
Golden Rose markasının Velvet Matte serisinin uygun fiyatlı ve çok başarılı olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.Benim dudaklarımı biraz fazla kurutsa da dudakta duruşu ve matlığı bence gayet başarılı ama ne yazık ki kalıcı rujlardan değil. Wet'n Wild ise son zamanlarda rujlarının uygun fiyatlı oluşu ve bir çok renk seçeneğinin olmasıyla beğenilen ve tercih edilen bir marka oldu. Ben iki markanın rujlarını da severek kullanıyorum şimdi daha fazla uzatmadan ürünleri incelemeye geçelim :))


Golden Rose tam anlamıyla mat, Wet'n Wild değil daha yumuşak. Kalıcılık olarak ikisinin de çok kalıcı olduğu söylenemez. Wet'n Wild dudakları daha az kurutuyor bu yüzden dudakları çizgi çizgi göstermiyor. Benim elimdeki Golden Rose küçük taşıma boyunda olanlarından memnun kalırsam büyük boyunu alacaktım fakat elimde benzeri bir ürün Wet'n Wild olduğu için sanırım bu fikri bir süre erteleyeceğim ;)





Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..



Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum