Toz Makyaj Ürünü Presleme

By Gizem - 21:23


       Çok para verip aldığımız o makyaj malzemeleri bir anlık sakarlıkla elimizden kaydığı gibi mahvoluyor maalesef.. 
       Bir çok blooger-youtuber'ın daha önce yazısını yazıp,incelemesini yaptığı o meşhur 'Mary-Lou Manizer' aydınlatıcı yazının başında bahsettiğim gibi ellerimden kaydığı gibi parçalara ayrıldı. Ve çokta şanslı değildim kapağını açıktan kısa bir süre sonra gerçekleşti olay.
       Yerden topladığım iri parçaları kabına tekrar koydum fakat yarısından fazlası gitmişti.Bir kaç ay kadar parçalara elimi sürterek(Fırça bu kısımda işi epey zorlaştırıyor) ürünü kullanmaya çalışıyordum. Bugüne nasipmiş ürünümü presledim ve artık yeni,kullanılabilir bir aydınlatıcım var! ♥

☼Presleme işlemini yapmak için internette bir çok blogta eczaneden alınmış votka veya alkol ile preslenebilineceği yazılmış fakat ben kolonya kullanmayı tercih ettim kokusuz bir kolonya kullandığınız zaman hiçbir sorun olmaz, ben normal kolonya kullandım ve bir gün balkonda beklettiğimde kokudan eser yoktu ♥

►Sağ tarafta gördüğünüz iri parçaları kaşığı dik şekilde tutarak sol taraftaki gibi parçalara ayırdım.
Hepsini tamamen bu şekilde olabildiğince küçük hale getirdim


►Azar azar kolonya ekledim,bu işlemi yavaş yavaş adım adım yapmanızı öneririm çok sulu olursa toparlaması zor olabilir ürününüz çöpe gitmesin:)
►Yeterli kıvamı aldığını düşündüğüm zaman kaşığın arka tarafıyla önce kenarları düzeltip daha sonra ortaları düzgün hale getirmeye çalıştım.
►En sonunda kapağını kapatıp bir kaç kez hava boşluğu kalmaması için düz bir zemine vurdum, bu adımı yapmazsanız muhtemelen ürününüz çatlayacaktır.

→Dilerseniz bu işlemleri yapıp bir kaç saat beklettikten sonra ürünle aynı boylardaki bir eşyanın tabanıyla hafif bastırıp üst kısmı tamamen düzleyebilirsiniz ama ben görüntüden memnun olduğum için bu işlemi atladım.(Yaptıktan hemen sonra denerseniz muhtemelen ürün eşyada kalıp şeklinde yapışıp kalacaktır! )

→Gördüğünüz gibi kullandığım kolonya hepimizin evinde olan 80° Limon kolonyasıı😄 





♥ Bu da ürünümün preslenip kurumaya bıraktığım son hali ♥


Presleme işlemiyle ilgili veya blogumla ilgli sormak istediğiniz soruları aşağıdaki yorumlar kısmında bırakabilirsiniz umarım sizede bir fikir olmuştur bu yazı iyi günler...♥




Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.


  • Share:

You Might Also Like

0 yorum