The Colossal Kajal Göz Kalemi

By Gizem - 20:27


     İyi günleerr:) Havaların azıcık ısınmasıyla tamamdır kış bitti moduna girenler👋👋Özel günler hariç ağır makyajlar zaten yapmamakla birlikte havalarında ısınmasıyla artık daha sıcak tonlarda farlara, #Nomakeup günlerine biraz girmiş bulunmaktayım bu yüzden bir süredir elime almadığım göz kalemlerini de her gün kullanır oldum.↓↓↓↓↓



 ⏩ Maybelline The Colossal Kajal kalemi siyah göz kalemi olarak kullandığım tek ürün oldu. 
⏩ Siyah göz kalemlerin hep çok sevmişimdir ve gözü çok güzel gösterdiğini düşünüyorum. Ama bir kaç saat geçsin hoppp gözümden göz altlarıma doğru bir iniş yapıyordu kendisi,göz altlarımı sildiğim an birisine sorsanız bugün hiç göz kalemi sürmediğime yemin edebilir..
Bu kalem resmen böyle kurtarıcım oldu diyebilirim 4 saati geçtikten sonra hafif hafif göz pınarlarına birikmeye başlıyor gün sonunda yani akşam neredeyse hiç akmamış bir şekilde eve dönüyorum. Asansörlü bir kalem yumuşak bir yapısı var ve üstünden 10 kat geçip gözümü delmeden simsiyah oluyor :)) 12 saat korur mu orası biraz tartışmalı ama dayanıklı olduğunu söyleyebilirim👍🏻

                                  
 

Siyahlığı bu şekilde

⏩ Avon'un kalemlerinin siyahlığını tam olarak vermiyor fakat Avon'un asansörlü veya normal göz kalemlerinin hepsi bende yağmur olup aktığı için kıyaslamıyorum bile.
Fiyatıda : 11 12 TL civarıdır en fazla tam hatırlayamadım
🍀Bence bu ürüne bir şans vermelisiniz ❤.


Bu blogtaki yazılar ve kişisel görseller 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu tarafından gerek cezai gerekse hukuki yönden korunmaktadır. Kullanılamaz,kopyalanamaz.
HERKESE SAĞLIKLI,HUZURLU,MUTLU BİR HAFTA DİLERİM..


Blogtaki bütün yazılar kendi düşüncelerim,yorumlarım ve izlenimlerimdir hiçbiri izinsiz kullanılamaz,kopyalanamaz.

  • Share:

You Might Also Like

2 yorum

  1. Yaa benim için de aynı şey geçerli!! Sürekli akıyor ve vampir gibi dolaşıyorum etrafta. Bu kajal gerçekten farklı. Benim de hoşuma gitti. Bana da siyah kalemden başka hiçbir şey yakışmıyor zaten. Siyah çok güzel gösteriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda çok fazla popüler olmasa da hala siyah kalemleri bende çok kullanıyorum ve maalesef bana da siyah kalemden başkası yakışmıyor,yorumun için çok teşekkür ederim canım♥

      Sil